Beste Tweakers,
Ik heb onlangs een videokaart gekocht genaamd Gtx 770 zoals jullie waarschijnlijk al weten heeft deze meer stroom nodig.
Ik moet deze aansluiten met 1x 6pins en een 6 pins+2 connector, maar er staat 3x een sata aansluiting op mijn PSU en maar 1 PCI-E aansluiting, maar ze zien er exact hetzelfde uit.
Het gaat om de PSU genaamd' xigmatek 80plus bronze power 500watt' er zitten 4x 6pins aansluitingen op.
Het gaat om de aansluiting op de voeding genaamd "Peripheral sata" ( ZIE ONDERSTAANDE LINK)
https://ibb.co/hqgaq9
Nu is de vraag of ik een van die aansluitingen kan gebruiken voor mijn videokaart? Ik moet namelijk nog de connectors kopen, want Ik ben ze kwijt. Heb dus geen mogelijkheid om het te testen.
PC Specs:
CPU: i5 4590
CPU cooler: 212 Evo
Moederbord: MSI Militiry Class 4 (B85M-E45)
SSD: 120gb kingston
HHD: 1tb kingston 7200rpm
RAM: Crucial 2x4 ram ddr3
GPU: Asus GeForce GTX 770 2GB DirectCU II O
Ik heb op PCpartpicker gekeken, daar kwam ik op ongeveer 450-460 watt uit.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Ivo van Veghel
Ik heb onlangs een videokaart gekocht genaamd Gtx 770 zoals jullie waarschijnlijk al weten heeft deze meer stroom nodig.
Ik moet deze aansluiten met 1x 6pins en een 6 pins+2 connector, maar er staat 3x een sata aansluiting op mijn PSU en maar 1 PCI-E aansluiting, maar ze zien er exact hetzelfde uit.
Het gaat om de PSU genaamd' xigmatek 80plus bronze power 500watt' er zitten 4x 6pins aansluitingen op.
Het gaat om de aansluiting op de voeding genaamd "Peripheral sata" ( ZIE ONDERSTAANDE LINK)
https://ibb.co/hqgaq9
Nu is de vraag of ik een van die aansluitingen kan gebruiken voor mijn videokaart? Ik moet namelijk nog de connectors kopen, want Ik ben ze kwijt. Heb dus geen mogelijkheid om het te testen.
PC Specs:
CPU: i5 4590
CPU cooler: 212 Evo
Moederbord: MSI Militiry Class 4 (B85M-E45)
SSD: 120gb kingston
HHD: 1tb kingston 7200rpm
RAM: Crucial 2x4 ram ddr3
GPU: Asus GeForce GTX 770 2GB DirectCU II O
Ik heb op PCpartpicker gekeken, daar kwam ik op ongeveer 450-460 watt uit.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Ivo van Veghel
[ Voor 25% gewijzigd door ivovanveghel op 31-08-2018 08:20 ]