Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een nieuwe 5.1 stereo set voor ongeveer €500. Ik heb reeds een versterker (Yamaha HTR- 3069) en ik ben van plan er een Chromecast audio aan te hangen.
Ik wil de speakers kunnen gebruiken voor TV, muziek en films maar ik ben absoluut geen audiofiel en hoor echt geen kleine verschillen.
Tenslotte is mijn vriendin kritisch op hoe ze er uit zien op de muur. De Bose boxen vinden we erg mooi maar ook erg duur.
We kwamen zelf uit bij de Canton movie 1005.2 of de movie 265.
1. Zijn deze geschikt voor ons doel?
2. Zijn dit goede speakers qua bereik of mis ik een belangrijk gedeelte?
3. Zijn er nog alternatieven die ik over het hoofd zie?
4. Is het nog verstandig te wachten tot het najaar omdat er dan nieuwe speakers uit komen of maakt dit weinig uit en is de ontwikkeling niet echt enorm?
Bedankt voor de hulp!
Ik ben op zoek naar een nieuwe 5.1 stereo set voor ongeveer €500. Ik heb reeds een versterker (Yamaha HTR- 3069) en ik ben van plan er een Chromecast audio aan te hangen.
Ik wil de speakers kunnen gebruiken voor TV, muziek en films maar ik ben absoluut geen audiofiel en hoor echt geen kleine verschillen.
Tenslotte is mijn vriendin kritisch op hoe ze er uit zien op de muur. De Bose boxen vinden we erg mooi maar ook erg duur.
We kwamen zelf uit bij de Canton movie 1005.2 of de movie 265.
1. Zijn deze geschikt voor ons doel?
2. Zijn dit goede speakers qua bereik of mis ik een belangrijk gedeelte?
3. Zijn er nog alternatieven die ik over het hoofd zie?
4. Is het nog verstandig te wachten tot het najaar omdat er dan nieuwe speakers uit komen of maakt dit weinig uit en is de ontwikkeling niet echt enorm?
Bedankt voor de hulp!
ID.4 1st | 2320 Wp NO | 3200 Wp ZW | Climarad Sensa V2X | Pana WH-MDC07J3E5