Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oproep Panasonic bezitters Model 2017

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
Ik heb dus vandaag bijna de hele dag met Panasonic aan de telefoon en mail gezeten.
waarom nou Panasonic geeft dus geen update meer aan 2017 modellen, Hdr10+ die dus niet wat dus zeer gefrustreerd is,
voor een model van nog geen jaar oud.
wil ik dus een oproep plaatsen om Panasonic in gebreke te stellen :( . wie doet mee?
zie hier onder de informatie.

http://www.areadvd.de/tes...d-hoeher-inklusive-oleds/
https://www.homecinemamag...10-nieuwe-formaat-oorlog/

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:25

g0tanks

Moderator CSA
Heeft Panasonic die belofte gemaakt dan toen ze het model uitbrachten?

Het is misschien niet netjes, maar dat staat niet gelijk aan in gebreke zijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
g0tanks schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:44:
Heeft Panasonic die belofte gemaakt dan toen ze het model uitbrachten?

Het is misschien niet netjes, maar dat staat niet gelijk aan in gebreke zijn.
Ja Panasonic heeft die belofte gemaakt, via de telefoon en toen ben ik tot de koop overgegaan, als ik wist dat er geen update meer zou zijn had ik hem natuurlijk nooit gekocht. koop je een tv model 2017 en komt er geen update meer. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door agaam op 30-08-2018 19:51 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gecertificeerd HDR10+, HDR10, HLG
Van de site van Panasonic.

En ja, zoals @g0tanks aangeeft; dat iets gecertificeerd is, is wat anders dan dat je op je aankoopbon hebt staan "op 01-08-2018 komt de firmware uit".

Mijn smartphone is ook gecertificeerd voor bepaalde frequenties in Amerika; ik ga toch KPN ook niet in gebreke stellen dat ze hun palen niet updaten zodat ik ook op die frequentie kan bellen?
agaam schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:48:
[...]

Nee maar het lijkt toch nergens op, koop je een tv model 2017 en komt er geen update meer. 8)7
Dat kan toch? Er zijn zat fabrikanten van devices die zich, ook voor de rechter, niet hoeven verantwoorden of & wanneer & hoe lang ze iets supporten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
Nou ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die een model 2017 hebben, die er net zo over denken als ik zeg maar, Panasonic eerst verkopen en dan.....

• MAX3400

MAX3400

agaam schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:55:
Nou ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die een model 2017 hebben, die er net zo over denken als ik zeg maar, Panasonic eerst verkopen en dan.....
2017? De 724 is alleen vindbaar als 2018-model op http://av.jpn.support.pan...18/down_eu_uk_cis_01.html

Grappig, maar ook onverklaarbaar: er zijn in 1 maand 2 firmwares uitgekomen. Ik vind het dan absoluut niet interessant/spannend dat 2 dagen later de helpdesk van Panasonic jou niet weet te vertellen of er HDR10+ aangeboden gaat worden. Niets ten nadele van hun klantenservice (heb ik goede ervaringen mee) maar hun parate en toekomstige kennis is vaak niet accuraat gebleken.

Verder is pas 2 dagen geleden bekend gemaakt door Panasonic via https://www.businesswire....-Founded-20th-Century-Fox dat de firmware er zou zijn of aankomen.

En verder, maar dat is een constatering: het aantal films wat je in de winkel kan kopen met HDR10+ metadata aan boord is welgeteld 0. Dus, en ik snap je frustratie: waar wil je HDR10+ nou voor gebruiken als morgen de firmware in je TV zou zitten?

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:50:
[...]

Van de site van Panasonic.

En ja, zoals @g0tanks aangeeft; dat iets gecertificeerd is, is wat anders dan dat je op je aankoopbon hebt staan "op 01-08-2018 komt de firmware uit".

Mijn smartphone is ook gecertificeerd voor bepaalde frequenties in Amerika; ik ga toch KPN ook niet in gebreke stellen dat ze hun palen niet updaten zodat ik ook op die frequentie kan bellen?

[...]

Dat kan toch? Er zijn zat fabrikanten van devices die zich, ook voor de rechter, niet hoeven verantwoorden of & wanneer & hoe lang ze iets supporten?
Ja maar dan moeten ze het niet eerst beloven zowel via telefoon en mail.
en Samsung modellen geven de tv update HDR10+ aan 2016 , 2017. dus Panasonic geeft nog niet eens een jaar updates 8)7

• MAX3400

MAX3400

agaam schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:02:
[...]

Ja maar dan moeten ze het niet eerst beloven zowel via telefoon en mail.
Waar is die mail dan? Want je opent nu een topic met een oproep want "in gebreke" stellen maar bewijs van de belofte; heb ik voorlopig nog niet gezien?

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:00:
[...]

2017? De 724 is alleen vindbaar als 2018-model op http://av.jpn.support.pan...18/down_eu_uk_cis_01.html

Grappig, maar ook onverklaarbaar: er zijn in 1 maand 2 firmwares uitgekomen. Ik vind het dan absoluut niet interessant/spannend dat 2 dagen later de helpdesk van Panasonic jou niet weet te vertellen of er HDR10+ aangeboden gaat worden. Niets ten nadele van hun klantenservice (heb ik goede ervaringen mee) maar hun parate en toekomstige kennis is vaak niet accuraat gebleken.

Verder is pas 2 dagen geleden bekend gemaakt door Panasonic via https://www.businesswire....-Founded-20th-Century-Fox dat de firmware er zou zijn of aankomen.

En verder, maar dat is een constatering: het aantal films wat je in de winkel kan kopen met HDR10+ metadata aan boord is welgeteld 0. Dus, en ik snap je frustratie: waar wil je HDR10+ nou voor gebruiken als morgen de firmware in je TV zou zitten?
Ja ik snap je wel ;) , maar gewoon het idee, wat ik gisteren zag
updates 2018, maar bedankt voor je info.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Rommelige topic start, rommelige reacties en het gaat zo nergens toe leiden. Dit topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.