Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe Behuizing met waterkoeling ik wil zeer goeie airflow

Wat is je budget?
400 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Thermaltake Core X71 vanwege de grote en opties om uit te bouwen Waterkoeling ook van Thermaltake of de NZXT Kraken X72 .

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem X99A Gaming 7 met I7 en GTX 1080TI en Corsair DDR4 16 GB 3200 Gebruik is binnen lol .

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is eigenlijk weet iemand een betere behuizing met waterkoeling of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:29
Ik weet niet of er behuizingen met waterkoeling zijn, maar er zijn wel behuizingen waar radiators inpassen. In de Pricewatch kan je filteren op aantal fanmogelijkheden.
Voor een 360mm radiator heb je 3 fanspots nodig.
Weet je al of je de radiator voor of boven wil hebben? En is je GPU ook watergekoeld?

Je kan trouwens ook gewoon luchtkoeling nemen, met veel casefans. Dat is flink goedkoper. Die kast is trouwens ook vrij duur.

[ Voor 17% gewijzigd door SpeedQber op 31-08-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Lian Li PC-O11 Air. Email highflow eens of ze die kunnen krijgen, ze hebben de Dynamic wel al namelijk. Deze behuizing biedt op 4 plekken een 360mm radiator mogelijkheid zoals je gewenste Kraken X72.

Je hebt met die kast zelfs genoeg clearance (90mm) om een push-pull config op die kraken te doen top mounted (rad=30mm, 2 Fans aan weer kanten is 50mm).

Kast zou rond de 120 euro moeten kosten.
Maar even een ander vraagje; waarom ga je niet voor de goedkopere kraken X62? Die koelt net zo goed.

[ Voor 13% gewijzigd door Deathchant op 01-09-2018 16:45 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
Ik heb een Fractal Design Define R6 (na eerst een NZXT H440 gehad te hebben) voor m'n loop.

Er past een 420mm radiator in aan de bovenkant mits je een enkele radiator wilt of een kleinere 240mm front radiator, anders kun je zowel aan de bovenkant als aan de voorkant een 360mm radiator erin hangen. Standaard zit er ruimte voor 2 SSD's en 2 HDD's als je de 'open' layout gebruikt, met een optie om 2 extra SSD trays te kopen via hun shop.

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti