Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wifi antenne-kabel verlengd, maar nu geen wifi meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, wie kan mij helpen..ik heb een vexilar sonarphone gekocht om in een voerboot te bouwen..dit is een sonar met wifi km op tel. Of tablet de diepte te kunnen meten van het water...

Mijn vraag: er zit een kort antenne kabeltje de mobiele wifi box..deze heb ik vervangen voor een langere voor beter bereik..alleen heb ik geen wifi signaal..kan het zijn dat ik de kern en de mantel draad heb omgedraaid?..kan dat bij een wifi kabel die gesoldeerd zit?

Wie kan me helpen..

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat voor kabel heb je exact gebruikt voor de vervanging?

WiFi-signalen gaan met 2.4GHz of 5GHz en vereisen een hoogwaardig coaxiale kabel die die frequenties aankan. Gebruik je een kabel die dat niet aankan, dan gaat het inderdaad niet.

Kun je een paar goede foto's maken van de nieuwe kabel, van de oude, en van waar het op aangesloten zit?

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 30-08-2018 20:19 ]

Oslik blyat! Oslik!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 22:38
Aangezien je met een netwerk aan het klooien bent, schopje AZ >>> NT

Wel zou ik aanraden om je topicstart even te herschrijven, want er staan nogal wat taal- en stijlfouten in wat verwarring op kan leveren.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd een wifi-kabel heb ik nog nooit van gehoord, dus ik heb je titel ook nog even aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
Excuses voor de type fouten..was wat gehaast...maar probleem is bekend en wordt opgelost hoop ik..

Bedankt.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:25:..maar probleem is bekend en wordt opgelost hoop ik..
Door wie? En zou je dan de oplossing ook met ons willen delen zodat iemand met hetzelfde probleem dit ook kan oplossen?

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Pagina: 1