Okay, ik ben echt helemaal lost. Gister avond zag ik ineens PES 2019 in mijn download lijst staan. Ik heb PES 2018 wel gekocht en een paar keer gespeeld, maar that's it.
Ik dacht wat is dit voor een agressieve marketing, de game gewoon download zonder dat ik het wil maar ik dacht toe maar, misschien is het een demo o.i.d...
Vrienden van mijn zijn wel echte PES fans, en hebben de game long ago pre-ordered. Die zaten allemaal klaar gister avond.
Even de feiten op een rij. Ik heb 100% zeker PES 2019 niet zelf aangekocht.
want:
Maar ik heb nog 1 variabel: 1 van mijn hardcore PES vrienden heeft ooit mijn PS4 geleend, maar dat account staat niet meer op mijn PS4. Ook als ik kijk via mijn playstation account, ben ik gewoon hoofd account houder.
Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Hartstikke leuk natuurlijk, gratis games. Maar ik moet gewoon weten WAAROM

By the way, de game werkt echt. Ik heb vannacht dik 2 uur gespeeld, samen met dezelfde vrienden en zelfs degene die ooit mijn PS4 geleend had. Game staat nu gewoon in mijn lijst met games.
Ik snap er echt he-le-maal niets van.
Iemand ooit zoiets meegemaakt?
Ik dacht wat is dit voor een agressieve marketing, de game gewoon download zonder dat ik het wil maar ik dacht toe maar, misschien is het een demo o.i.d...
Vrienden van mijn zijn wel echte PES fans, en hebben de game long ago pre-ordered. Die zaten allemaal klaar gister avond.
Even de feiten op een rij. Ik heb 100% zeker PES 2019 niet zelf aangekocht.
want:
- Bankafschriften bekeken. Niks.
- Mail bekeken (of ik iets vanuit Playstation store kon terugvinden). Niks.
- Ook gekeken of ik in mijn playstation account iets kon vinden m.b.t. de aankopen. Nothing.
- Paypal is gekoppeld aan mijn ps4 voor aankopen. Niets afgeschreven.
- Laatst aangeschafte games: ook niets (zie screenshot):

Maar ik heb nog 1 variabel: 1 van mijn hardcore PES vrienden heeft ooit mijn PS4 geleend, maar dat account staat niet meer op mijn PS4. Ook als ik kijk via mijn playstation account, ben ik gewoon hoofd account houder.
Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Hartstikke leuk natuurlijk, gratis games. Maar ik moet gewoon weten WAAROM

By the way, de game werkt echt. Ik heb vannacht dik 2 uur gespeeld, samen met dezelfde vrienden en zelfs degene die ooit mijn PS4 geleend had. Game staat nu gewoon in mijn lijst met games.
Ik snap er echt he-le-maal niets van.
Iemand ooit zoiets meegemaakt?
[ Voor 8% gewijzigd door Wereldreiziger op 30-08-2018 12:52 ]
Volg mij op: https://wereldreizigers.nl