gewoon onderin voorin de kast een fan plaatsen die lucht in de kast zuigt en een fan achterin de kast die de lucht naar buiten blaast. Zo heb je een goede luchtstroom.
en zorg ervoor dat er geen kabels (IDE vooral) in de weg zitten.
en zorg ervoor dat er geen kabels (IDE vooral) in de weg zitten.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Verwijderd
dit heet een topic.. het hele forum verplaatsen zou betekenen dat heel "hardware algemeen" moest worden verplaatst en daar hebben we zeker geen zin in.. maar goed..
'wil iemand dit topic verplaatsen naar overclocking en casemodding' ?
vast wel
En het antwoord van mijn voorganger is perfect
'wil iemand dit topic verplaatsen naar overclocking en casemodding' ?
vast wel
En het antwoord van mijn voorganger is perfect
Verwijderd
Allen is het ruk als je je HDD, je FDD, en een paar drives bovenin hebt zitten. En geen gerounde kabels want zie zijn niet lang genoeg voor drives naar bovenin .. vooral ATA100.
Je moet eigenlijk wat van het middendeel er uit zagen waar de kabels door gaan.
En ik schop 'm wel FF naar DOC
nou nou nou... wat een ruige taal...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Je hebt nu tegenwoordig ook al 90 cm rounded cables hoor.Op donderdag 19 juli 2001 08:14 schreef HlpDsK het volgende:
Allen is het ruk als je je HDD, je FDD, en een paar drives bovenin hebt zitten. En geen gerounde kabels want zie zijn niet lang genoeg voor drives naar bovenin .. vooral ATA100.
Verwijderd
Je moet de fans gewoon op de plaats van de roosters plaatsen. Dit zijn de door de fabricant opgestelde posities, dus mag je aannemen dat die enigzins optimaal zijn. Wel even gaten uitdremelen.
Dremelen is nergens voor nodig, er zitten achter, bovenin 2 van die "roostertjes".Die zijn gemaakt om 80 mm fans in te zetten.Je hoeft alleen maar de fans achter tegen de gaten te houden en de schroefjes passen er precies doorheen.Heb ik ook gedaan
.Het werkt als een tiet 
Mzzls
Mzzls
Hij zegy dus dat ie niet wil zagen, beginnen jullie over dremelen...Op donderdag 19 juli 2001 01:49 schreef Maverickje het volgende:
Ik heb eeh HX08 kast maar ik wil ff weten hoe en waar ik mijn fans moet plaatsen voor een optimale luchtstromen.
p.s ik wil niet gaan zagen of zo (vind ik kast vernieling)
Greetings
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
als niet niet wil zagen
gewoon de fan gaten vullen
misschien een extra voedingsfan voor meer output
gewoon de fan gaten vullen
misschien een extra voedingsfan voor meer output
Pagina: 1