Op de frontpage zijn om 9:00 vier artikelen mbt de zenbook gepost. Lijkt me dat dit gecondenseerd kan worden tot max 2 artikelen? Dit riekt naar een voorkeursbehandeling.
Dit riekt naar NDA-timers dus valide (of een slapende redacteur die de publishing timer verkeerd heeft gezet)?
Grote kans dat eenzelfde stapel artikelen over Nvidia online komt binnenkort. Is dat dan ook voorkeur?
Is @Xtuv er? Of @PiweD ? Of @duqu ?
Grote kans dat eenzelfde stapel artikelen over Nvidia online komt binnenkort. Is dat dan ook voorkeur?
Is @Xtuv er? Of @PiweD ? Of @duqu ?
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 30-08-2018 09:17 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als ze allemaal over de zelfde serie gaan zou ik het inderdaad raar en slordig vinden als daar vier artikelen over worden gepost.
We hebben de informatie gisteren van Asus ontvangen onder embargo, zodat we de tijd hadden om het uit te werken. Vandaag om 9u is het embargo verlopen, daarom staan er nu inderdaad meerdere Asus-artikelen op de frontpage.
We kiezen ervoor om meerdere artikelen te maken en zo de producten die we interessant vinden uit te lichten. Gisteren stond er een hele rij Acer-berichten op de frontpage en op een andere dag zal hetzelfde met een ander merk gebeuren
Het heeft niks met voorkeursbehandelingen te maken, maar met beurzen (op dit moment de IFA) waarop fabrikanten veel aankondigingen doen in één keer. Dan schrijven we ook veel artikelen.
We kiezen ervoor om meerdere artikelen te maken en zo de producten die we interessant vinden uit te lichten. Gisteren stond er een hele rij Acer-berichten op de frontpage en op een andere dag zal hetzelfde met een ander merk gebeuren
Het heeft niks met voorkeursbehandelingen te maken, maar met beurzen (op dit moment de IFA) waarop fabrikanten veel aankondigingen doen in één keer. Dan schrijven we ook veel artikelen.