Toon posts:

Mn monitor detecteert mn pc wel maar geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Hoi ik heb een vraag
ik wou recentelijk windows 7 weer installeren want ik vond windows 10 niks.
maar t schoot niet op dus ik starte de pc even opnieuw op sindsdien geen beeld meer
mn monitor zegt echter niet dat hij geen signaal heeft en de koelers van de videokaart (Geforce GTX 960 2GB) stoppen na 20 sec met draaien

weet iemand een oplossing
mvg. Daan van der Sluis

Alle reacties

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Heb je niet per ongeluk de input selectie van je monitor aangepast?

Ik weet niet of die kaart fan uitzet als hij koel genoeg is.

★ What does that mean? ★

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens kijken straks en als hij het dan niet doet mischien met een dvi kabel proberen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je je systeem aanzet, zie je dan een POST of helemaal niets? Als je niets ziet, dan zou ik je probleem eerder zoeken in een niet bootend systeem dan dat ie geen beeld geeft. Daar is Hangen en Opstartproblemen troubleshooter dan handig voor.

Verwijderd

Topicstarter
wat is een POST?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net dat mn monitor geen verbinding meer maakt hij zegt no signal dus t is een verbindingsprobleem

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:37

nelizmastr

Goed wies kapot

De POST is de initialisatiefase van de PC. Dat is het eerste beeld dat je krijgt als je de PC aanzet, meestal zie je dan een scherm van je moederbord of een muur aan tekst waarin een aantal testen en componenten staan. Na de POST begint Windows met laden.
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:52:
Ik zie net dat mn monitor geen verbinding meer maakt hij zegt no signal dus t is een verbindingsprobleem
Dat kan je niet zomaar zo stellen. Als je de PC helemaal afsluit, 10 sec. wacht en weer aanzet en er komt geen beeld dan kan je niet concluderen dat je scherm kapot is of de aansluiting slecht is. Kan ook zijn dat je moederbord, geheugen, videokaart of processor het leven heeft gelaten. Dat zal je door testen moeten uitsluiten danwel bevestigen.

Neem daarvoor deze handleiding door:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

I reject your reality and substitute my own

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Dat er bij de monitor niets aankomt zegt niet meer of minder dan dat er niets aankomt. Als de PC helemaal niet opstart krijg je dit ook.

In je topicstart hier ontbreekt nogal wat informatie. Je bent nieuw, dus begrijpelijk dat je de weg nog niet helemaal weet. Kijk eens hier naar Een goede topicstart: De Quickstart en vul je topicstart aan conform de tips die daar staan. Dat hebben wij nodig om jou goed te kunnen helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de tips
Pagina: 1