Ik heb een guillemot 3d Prophet. Er is net een biosupdate uitgekomen maar hier staat bij dat je hem niet moet gebruiken als je een Prophet SE hebt. Hoe weet ik of mijn Prohet een SE is ja of nee?
Verwijderd
In je eigenschappen van je video kaart (start, configuratiescherm, beeldscherm, instelling, geavanceerd, geforce256) staat onder hardware options hoe snel je video kaart draait, als ie op 110/150 draait heb je een SE. Volgens mij als je je computer opstart krijg je ook linksbovenin te zien welke videokaart en bios erin zit.
suc6
Martin
PS ik heb ook een SE en daar een asus bios met agp sidebanding op geflashed, dat ging ook goed. Ik denk dat ze je alleen maar waarschuwen omdat dan de kloksnelheid en de geheugensnelheid omhoog gaan, en je dus aan het overklokken bent
suc6
Martin
PS ik heb ook een SE en daar een asus bios met agp sidebanding op geflashed, dat ging ook goed. Ik denk dat ze je alleen maar waarschuwen omdat dan de kloksnelheid en de geheugensnelheid omhoog gaan, en je dus aan het overklokken bent
Mijn kaart loopt op dit moment op 120/166 daar stond hij volgens mij standaard op.Is het dan aan te raden om de bios update te gebruiken?
Verwijderd
Als het allemaal goed werkt is het nooit nodig een bios update te gebruiken
Ik kan het alleen nooit laten om het niet te proberen, baat het niet dan schaadt het ook niet, toch?? over het algemeen brengen ze die updates niet voor niks uit. Als je 120/166 draait is het een gewone prophet en kan je dus zonder zorgen gaan flashen
suc6
Martin
Ik kan het alleen nooit laten om het niet te proberen, baat het niet dan schaadt het ook niet, toch?? over het algemeen brengen ze die updates niet voor niks uit. Als je 120/166 draait is het een gewone prophet en kan je dus zonder zorgen gaan flashen
suc6
Martin
Verwijderd
Bij verkoop had men MOETEN melden of het hier om een SE versie gaat. Blijkt achteraf dat je toch een SE hebt dan kan je het ding gewoon retour doen en geld terug!
Opmerkingen als: "u had het ook aan de prijs kunnen zien" zijn lulkoek. Zeker van bedrijven die claimen de goedkoopste te zijn.
Laat je niet afschepen met de huidige verkoopprijs want je hebt recht op de betaalde prijs, ook als die inmiddels gezakt is. Vergeleken met bijv de geforce met DDR scheelt e.e.a. ongeveer 175,= Hiervoor heb je echt een beter product.
gr
Opmerkingen als: "u had het ook aan de prijs kunnen zien" zijn lulkoek. Zeker van bedrijven die claimen de goedkoopste te zijn.
Laat je niet afschepen met de huidige verkoopprijs want je hebt recht op de betaalde prijs, ook als die inmiddels gezakt is. Vergeleken met bijv de geforce met DDR scheelt e.e.a. ongeveer 175,= Hiervoor heb je echt een beter product.
gr
Verwijderd
Ik heb ook een SE gehad ipv een echte 3DProphet (zat maar 16mb ram op tewijl hij verkocht werd voor een 32mb bulk versie) Ben flink gaan klagen en heb zonder bijbetaling een duurdere retail versie gekregen. Als je zeker wilt weten of het al of niet een SE is moet je op de kaart zelf kijken. Daarop staat 3DProphet SE ipv Maxi Gamer Prophet. Je kunt ook op de bijgeleverde CDrom kijken, er namelijk een SE versie voor de SE. Als het een OEM is geweest kun je er donder op zeggen dat het een SE is (Dit schijnt namelijk het beleid te zijn bij Guillemot/Hercules) Overigens heb ik gelijk die nieuwe bios geflashed op die Prophet van mij--> kan nu de memoryclock op 198Mhz zetten, was eerst niet het geval
Gr.
Gr.
Pagina: 1