Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Nickhubers1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-10 10:18
Aan de linkerkant van mijn 2 maanden oude LG C8 geeft de tv een lichtere/vagere weergave.

Mijn vraag
Moet ik hiermee terug gaan naar de winkel of hoort dit bij OLED?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Netflix

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vermoed dat dit backlight bleeding is wat ik dacht bij OLED niet bestond of in minimale mate.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/buOV0PErthU3hUqkjsLN2wyH/full.jpg?nohitcount=1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jMtgKqcbm8APxencEk6qLI8D/full.jpg?nohitcount=1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gwByYYf6TbZvaPMGHJpz8nau/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 28% gewijzigd door Nickhubers1988 op 29-08-2018 18:48 ]

iRacing Profiel

Beste antwoord (via Nickhubers1988 op 29-08-2018 19:11)

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06:33
Niet accepteren en contact met LG opnemen.
Kan me niet voorstellen dat ze hier moeilijk over gaan doen dus waarschijnlijk komt er gewoon een monteur bij je thuis om je TV te fixen. d:)b

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Idanue
Niet accepteren en contact met LG opnemen.
Kan me niet voorstellen dat ze hier moeilijk over gaan doen dus waarschijnlijk komt er gewoon een monteur bij je thuis om je TV te fixen. d:)b

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Nickhubers1988 Je kunt ook een Poll toevoegen aan je TS, maar de uitslag weet je zelf denk ik al.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Nickhubers1988 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:46:
Aan de linkerkant van mijn 2 maanden oude LG C8 geeft de tv een lichtere/vagere weergave.

Mijn vraag
Moet ik hiermee terug gaan naar de winkel of hoort dit bij OLED?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Netflix

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vermoed dat dit backlight bleeding is wat ik dacht bij OLED niet bestond of in minimale mate.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt op backlight bleeding, maar is het niet omdat een OLED geen backlight heeft.
Ik zou inderdaad even contact opnemen met LG en dan hoor je vanzelf wat ze kunnen doen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Contact zoeken met LG? Volgens mij is de verkoper het eerste aanspreekpunt totdat de garantie verlopen is?

Dat de verkoper dan LG inschakelt die dan direct met @Nickhubers1988 een afspraak willen maken, is een logisch vervolg.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Nickhubers1988
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels gemaild met de winkel. In de hoop dat zij inderdaad een monteur langs sturen of met een andere oplossing komen.

iRacing Profiel

• Idanue
Nickhubers1988 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:10:
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels gemaild met de winkel. In de hoop dat zij inderdaad een monteur langs sturen of met een andere oplossing komen.
Geen idee welke winkel het is maar als ze ook maar een beetje moeilijk doen dan gewoon zelf contact met LG opnemen, die zijn best makkelijk met zulke dingen.

• MAX3400

MAX3400

Idanue schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:16:
[...]

Geen idee welke winkel het is maar als ze ook maar een beetje moeilijk doen dan gewoon zelf contact met LG opnemen, die zijn best makkelijk met zulke dingen.
Dus je vindt het niet nodig om de correcte en wettelijk vastgelegde manier voor garantie te bewandelen maar om het maar op een andere manier op te lossen?

Een goede klant (alsmede een mogelijk iets minder flexibele verkoper) bouwen uiteindelijk wel een bepaalde relatie met elkaar op. De klant weet daarna of een aankoop voor herhaling vatbaar is en/of de verkoper weet of hij moeite moet doen om een klant binnen te houden.

Als jouw auto (als voorbeeld een Fiat) random uitvalt, dan bel je ook direct met de klantenservice in Italie ipv dat je naar je verkoper/dealer gaat?

• Nickhubers1988
Idanue schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:16:
[...]

Het betreft Apollo in Almere. Ik had eerder een dolby dingetje en toen stelde de medewerker voor om een monteur te sturen. Echter voordat ik een andere kabel had geprobeerd was het probleem verholpen na een firmware update, waardoor een monteur niet meer nodig was. Ik heb hierdoor goede hoop dat Apollo meewerkt om een monteur te sturen.

iRacing Profiel

• MAX3400

MAX3400

Nickhubers1988 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:24:
[...]

Ik heb hierdoor goede hoop dat Apollo meewerkt om een monteur te sturen.
https://tweakers.net/shopreview/7767/apollo/shopreviews/ dus dat komt wel goed, lijkt het :)

• Idanue
MAX3400 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:24:
[...]

Dus je vindt het niet nodig om de correcte en wettelijk vastgelegde manier voor garantie te bewandelen maar om het maar op een andere manier op te lossen?
Zoals ik al zei, alleen als de winkel moeilijk doet.

• MAX3400

MAX3400

Idanue schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:28:
[...]

Zoals ik al zei, alleen als de winkel moeilijk doet.
De topicstarter is er niet mee geholpen maar hiermee bereik je dus niks. Je motiveert dus alleen dat slechte verkopers de volgende klant slecht kunnen behandelen als jij omwegen zoekt om je garantie bij een fabrikant te gaan claimen. Een beetje moeite levert een schat aan voorbeeldbrieven en wettelijke bepalingen op waarmee je (uiteindelijk) zelfs de verkoper voor de rechter kan slepen. Dat jij (!!) die weg niet wil bewandelen; prima. Maar zo houden we de slechte winkels dus wel in stand

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:04
MAX3400 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:24:
[...]

Een goede klant (alsmede een mogelijk iets minder flexibele verkoper) bouwen uiteindelijk wel een bepaalde relatie met elkaar op. De klant weet daarna of een aankoop voor herhaling vatbaar is en/of de verkoper weet of hij moeite moet doen om een klant binnen te houden.

Als jouw auto (als voorbeeld een Fiat) random uitvalt, dan bel je ook direct met de klantenservice in Italie ipv dat je naar je verkoper/dealer gaat?
Ik heb mijn televisie ook weg bij een uitstekende winkel gekocht, maar als mijn televisie stopt met werken dan bel ik toch echt direct met Sony, omdat zij de televisie ook gaan repareren.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:43

MazeWing

The plot thickens...

Schijnt er toevallig zonlicht op die plaats van de tv? Het is bekend dat OLED panelen hier op reageren en er een lichte verkleuring kan optreden.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Nickhubers1988
MazeWing schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:37:
Schijnt er toevallig zonlicht op die plaats van de tv? Het is bekend dat OLED panelen hier op reageren en er een lichte verkleuring kan optreden.
Geen slechte gedachte, echter staat de tv nooit in direct zonlicht. Had ik maar wat meer zonlicht in huis...

iRacing Profiel

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 23:00
Apollo is een zeer goeie winkel. Daar koop ik al samen met mijn vader bijna een decennium apparatuur. Ik weet zeker dat die je gaan helpen :).

[ Voor 3% gewijzigd door bryanvan op 29-08-2018 21:34 ]

PSN: bryanlost

Pagina: 1