Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goede laptop voor deze prijs?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en had deze al in gedachten:
https://www.coolblue.be/n...p-15-db0186nb-azerty.html

Is dit een goede laptop om te gebruiken voor zowel games als dagelijks gebruik en series/films te kijken?

Wat ga je met je laptop doen? Films/series kijken, dagelijks algemeen gebruik met optie om 'zwaardere games' te kunnen spelen (star wars battlefront)

Wat is je budget? 600-800€

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Af en toe naar een bijscholing dus liefst niet té groot.

Verder geen andere voorkeuren.

Alle reacties

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-11 13:22
Ik denk dat je met deze laptop best een lichter spel kunt spelen. Maar zware games kunnen moeilijker worden door het type processor (U) en omdat de videokaart geen monster is. Deze laptop heeft wel een mooi FHD mat scherm waardoor je in hoge resolutie en met weinig weerkaatsing (van bijv. licht) je films/series kunt kijken.

Ik heb voor ongeveer dezelfde prijs deze laptop gevonden: pricewatch: Acer Aspire A515-51G-54TA

Hier zit een aparte videokaart in waarmee je denk ik wel jouw spel kunt spelen.

Succes!

• JZX81_Drift
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-11 14:08

JZX81_Drift

No gods, only 4AGE

meijboeum schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:46:
Ik denk dat je met deze laptop best een lichter spel kunt spelen. Maar zware games kunnen moeilijker worden door het type processor (U) en omdat de videokaart geen monster is. Deze laptop heeft wel een mooi FHD mat scherm waardoor je in hoge resolutie en met weinig weerkaatsing (van bijv. licht) je films/series kunt kijken.

Ik heb voor ongeveer dezelfde prijs deze laptop gevonden: pricewatch: Acer Aspire A515-51G-54TA

Hier zit een aparte videokaart in waarmee je denk ik wel jouw spel kunt spelen.

Succes!
Ik zou dan eerdeer voor pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH (81FK003YMH) gaan, een 8300h is flink sneller dan een 8250u, en er zit een 4gb gtx 1050 in.

Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-11 13:22
Hier moet ik met je meegaan! Jouw Lenovo is inderdaad een stuk beter. Een probleem is wel dat de prijs die op Tweakers staat van deze laptop niet klopt. En hierdoor is de Lenovo +-150 duurder dan de Acer, wat wel een aardig verschil is.

[ Voor 54% gewijzigd door meijboeum op 04-09-2018 15:45 ]

• JZX81_Drift
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-11 14:08

JZX81_Drift

No gods, only 4AGE

Och, verdorie. Heb 'm zelf vanochtend samen met een kameraad besteld, wel voor de goedkopere prijs.

Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Die lenovo heeft trouwens maar 2 USB-poorten. Vind ik niet echt handig. Bovendien zou ik een goed scherm willen om films te kijken. Een TN-paneel is dat vaak niet. Verder prima specificaties. Zou dus naar een laptop met meer USB-poorten en een beter scherm zoeken. Of koop een extern scherm. Voor 200 euro heb je al een prima monitor.

[ Voor 34% gewijzigd door hoi1234 op 04-09-2018 17:05 ]

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 19:53

vectormatic

Warlock of the doorlock

@Verwijderd Je hebt een laptop met Azerty toetsenbord geselecteerd bij Coolblue, is dat per ongeluk, of ben je belgisch, en wil je daadwerkelijk een azerty model?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 20:05

Tahref

God bless you

Een laptop met een ander soort indeling hoeft geen groot probleem te zijn.
Dit probleem kan je fixen door een toetsenbord sticker met de gewenste indeling te kopen.
Hier een voorbeeld: https://stickermaster.nl/...1VhQdiEAQYASABEgLRr_D_BwE
Pagina: 1