Ik snap ook niet helemaal wat er mis zou gaan... Nog nooit meegemaakt dat ie het oude nummer eist. (Ja nogmaals: tenzij je een reservekopie hebt teruggezet vanuit iTunes of iCloud...)
Als je WhatsApp helemaal verwijdert (indrukken tot ie gaat "bibberen" en dan op de X drukken), dan opnieuw vanuit de App Store installeert: dan zal het gewoon een verse installatie zijn.
Dan vraagt ie om het nummer en tik je gewoon het nummer in van de simkaart die er in zit en voila...
Bij welke stap gaat het bij jou precies mis @
edegroot1973?
En wat verschijnt er eigenlijk precies op je scherm, heb je een screenshot? Ben nu wel benieuwd wat ie precies vraagt en met welke opmerking(en) erbij. o0
Er is één ding dat ik me misschien kan bedenken waardoor WhatsApp zich anders gaat gedragen, en dat is als je de iPhone niet geüpdatet hebt naar iOS 7 of hoger; dus dat je iPhone 4 nog op iOS 6 draait bijvoorbeeld. Welke iOS versie staat er op? WhatsApp heeft minimaal iOS 7 nodig... Lager dan dat en het zou best kunnen dat WhatsApp een andere modus ingaat met zwaar gelimiteerde functionaliteit; je zal het dan sowieso niet volwaardig kunnen gaan gebruiken, en dat zou verklaren waarom ie misschien vraagt om in te loggen met een bestaand account (eg: voor backup doeleinden) maar het niet toestaat om een nieuw account aan te maken omdat de telefoon simpelweg niet over de libraries beschikt waar WhatsApp tegenwoordig voor bepaalde functies (vnl beveiliging) op leunt.
[
Voor 27% gewijzigd door
WhatsappHack op 31-08-2018 02:12
]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)