Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuustVB
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-01-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral voor notities te nemen in de les, maar ook voor films te kijken op netflix en wat browsen op het web.
Daarnaast hou ik er ook wel van wat hearthstone te spelen.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal 1000 euro, maar liefst tussen de 800-900 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja! Ongeveer elke dag.
Een dunne laptop is daarom ook 1 van mijn eisen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeuren :)
(maar wel echt geen apple)

De Asus Zenbook UX430UA-GV264T-BE had ik daarom in mijn gedachten, mooi laptopje en lekker dun.

Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akif19
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-05 23:46
Goede vraag. Zelf heb ik ook vrijwel dezelfde eisen en zoek ik zelf ook zo'n laptop.
Heb je al nagedacht of je een matte scherm of juist een glanzend scherm wil?
Als het niet uitmaakt is een convertible (dus laptop met touchscreen) ook erg handig, die zijn wel vrijwel altijd glanzend.
Wat dacht je van de lenovo yoga 530, de HP envy 13,3 inch of de asus zenbook ux410ua?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massem
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb zelf 2x het Asus model in huis gehad wat jij noemt maar helaas bij beiden erg last van coil whine. Dus misschien goed om te weten! (Ik zoek een beetje hetzelfde, ben nog zoekende).

• MisterJack41
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-08 14:53
Hey, ik ben ook met dezelfde keuze bezig, ik twijfel tussen de Asus UX430UA en de HP Envy 13, het enige wat me stoort bij de Envy is het trackpad, heeft iemand daar ervaring mee? of het formaat heel storend is tov de concurrentie?

• selcukb006
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08 12:42
Wat dacht vind je van de huawei matebook D 14 inch. Hier een linkje : pricewatch: Huawei MateBook D 14" (VLT-W50B)

ik zal deze eind september kopen. prima notebook dun en licht.

• Akif19
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-05 23:46
@MisterJack41
Dan zou ik eerder voor de hp gaan omdat die een beter accuduur heeft en het toetsenbord fijner is ten opzichte van de asus. Volgens mij is het feit dat de touchpad verticaal minder groot is, niet heel erg. Hij is horizontaal gezien redelijk breed ook.
Belangrijker is eerder de keuze tussen matte scherm (Asus) of glanzend (HP).

• GuustVB
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-01-2024
Nog een belangrijke eis vergeten, maar het toetsenbord moet echt wel AZERTY zijn!
Maar daaruit kan je normaal wel kiezen bij elke laptop zeker?

Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM

Pagina: 1