Wat te doen met commentaar op het modden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Topicstarter
Zie: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=330391

Ik heb een reply gegeven met een link naar het immer heilige forum alhier :D

Hoe pakken jullie dit aan?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk maar voor de "normale" consument helemaal niet aantrekkelijk, en ik denk ook niet voor de tweaker.

Edit:
Die becijfering werkt me een beetje op de zenuwen. Met dingen zoals Troll, en overbodig enzow. Geeft mij de neiging om de mensen die die dingen invullen de nek om te draaien. Sorry kan het niet helpen.
Inderdaad een linkje is wel goed.
Deze reactie is nog redelijk netjes (de edit bedoel ik) volgens mij staat hij zo wel goed op 1. Het ligt eraan hoe ze het er neer zetten, maar sommige mogen wel op 0 overbodig dan. Als ze het helemaal bont maken (schelden op de mods, en op de wereld in het algemeen) dan krijgen ze van mij gewoon een -1 troll aan d'r broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal doen we gebruik maken van het Moddereter Account, zie:

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=328581

Waarom?

Dan krijg je als individu niet de bagger over je heen wanneer je regaeert op gezeur over moderaties (anonimiteit). Niet dat dat erg is, maar het staat wel professioneler, daarnaast worden reacties van het Moddereter Account doorgaans niet naar beneden gemod, dus kan iedereen (die zijn view niet op -1 heeft staan) de reactie lezen.

Het gaat er in ieder geval om dat je ze op een nette manier naar TMF verwijst, da's belangrijk.

Zelf wil ik dergelijke boodschappen ook gerust onder mijn eigen naam posten, boeit mij niet zoveel.

Er zijn een aantal old-skool moderators die gebruik kunnen maken van dat account, hun hulp kun je dus altijd inroepen.

Tip: ik ben een old-skool moderator ;)

Ik geloof naast mij dat Testcase en Jaymz er ook wel bij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 19 juli 2001 11:03 schreef TgF het volgende:
Meestal doen we gebruik maken van het Moddereter Account, zie:

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=328581

Waarom?
[...]
Gna een mod account reactie die op +4 staat. Met de huidige baldadigheid jegens de moderaties wordt het uiteindelijk een strijd op de karma nr 1 tussen * KeX , * KeX en * KeX account :D
Ik geloof naast mij dat Testcase en Jaymz er ook wel bij kunnen.
Voor zover ik weet ook * KeX en * ET 743

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
daarnaast worden reacties van het Moddereter Account doorgaans niet naar beneden gemod
Nee klopt die komen vaak mooi op +3/+4 te staan. En dan denk ik als ik mijn naam er neer zet dan wordt ik bestempelt met troll omdat ik er tegenin ga :)

Wat is trouwens de hoeveelheid karma van het mod account?

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 19 juli 2001 11:30 vroeg wauskes zich af hoeveel karma zo'n mod account nou heeft:
Momenteel 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Nou das toch wel 20 puntjes die ik gaarna zou willen ontvangen ;)

Maar ik bedoel eigenlijk van een account wat niet echt actief surft over de hele site en serieuze reply's plaatst op een review (nou ok een serieuze reply op een reactie in de review wel maar niet om zelf karma te verdienen) en die heeft al meer karma als een flink aantal gebruikers :D Ik vraag me af of ze dit niet een "bedrijfs account" kunnen maken die bijvoorbeeld altijd op +2 staat en daar niet vanaf komt :?

Of moet een powermod dat dan doen *D

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Pagina: 1