Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel speel ik Smite, Fortnite, en wil ik straks de nieuwe CoD en Battlefield gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit niet met een budget ik wil gewoon weten wat een upgrade nodig heeft op mijn huidige systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoveel mogelijk wil ik meenemen, Ik heb 2x 22 inch Samsung monitoren (oudjes) die wil ik terzijnetijd vervangen maar werken voor nu wel resolutie ervan zijn 1680 x 1050
, muis heb ik nog toetsenbord ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Informatie over mijn huidige setup wat het beste een upgrade kan krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik blijf bij Intel en ook bij Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt allemaal niet uit. Geluid is ook geen probleem want heb altijd een headset op
Ga je overklokken?
Als ik ga overklokken is het de standaard Bios overklok
Wat verwacht je van ons?
Hardware lijst
Om meer info te geven over wat momenteel mijn systeem is zie deze link:https://forum.highflow.nl/f34/project-feelthebeat-13167/ (ik weet niet of dit mag anders sorry)
Het moeilijkste eraan is ook (of het meeste werk
) is dat alles gekoeld is met waterkoeling; CPU, GPU, Memory, Motherboard hierdoor is alles wat ik aanpas een beetje werk. (daarom heb ik dit systeem ook al 6 jaar)
Graag zou ik van jullie willen weten welke onderdelen het beste zijn om te vervangen zodat ik weer een tijdje doorkan met het systeem.
Momenteel speel ik Smite, Fortnite, en wil ik straks de nieuwe CoD en Battlefield gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit niet met een budget ik wil gewoon weten wat een upgrade nodig heeft op mijn huidige systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoveel mogelijk wil ik meenemen, Ik heb 2x 22 inch Samsung monitoren (oudjes) die wil ik terzijnetijd vervangen maar werken voor nu wel resolutie ervan zijn 1680 x 1050
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Informatie over mijn huidige setup wat het beste een upgrade kan krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik blijf bij Intel en ook bij Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt allemaal niet uit. Geluid is ook geen probleem want heb altijd een headset op
Ga je overklokken?
Als ik ga overklokken is het de standaard Bios overklok
Wat verwacht je van ons?
Hardware lijst
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | PNY GeForce GTX 680 PCI-E 2GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Obsidian 650D | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Dominator GT CMT16GX3M4X2133C9 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M2 1000W | € 238,55 | € 238,55 |
| 2 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 238,55 | |
Om meer info te geven over wat momenteel mijn systeem is zie deze link:https://forum.highflow.nl/f34/project-feelthebeat-13167/ (ik weet niet of dit mag anders sorry)
Het moeilijkste eraan is ook (of het meeste werk
Graag zou ik van jullie willen weten welke onderdelen het beste zijn om te vervangen zodat ik weer een tijdje doorkan met het systeem.