Online psychokinese test
Ik heb een test gevonden en ik zou het leuk vinden als er wat mensen aan mee zouden doen. Zoals de titel van deze thread al aangeeft, kun je met deze test je psychokinese krachten testen. Verdere instructies zijn niet nodig, omdat alles duidelijk beschreven staat op de pagina waar de test moet worden gemaakt.
Het onderzoek
Om het onderzoek enigzins objectief te houden mag de test maar 2 keer worden gedaan, omdat iedereen na 100 keer proberen wel een 'hit' kan hebben. Om de behaalde resultaten zo zuiver mogelijk te houden hoop ik dat je de test dus ook maar 2 keer doet. Hou jezelf niet voor de gek! Je kunt de test hier maken.
Mijn beste resultaat na 2 keer proberen
Final Score: 31
1.9375 standard deviations
Significance: 0.02828238266327112.
A score of this many hits can be expected by chance every 35 runs.
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst van dit kleine en niet echt objectieve onderzoek. Iemand ideeën om dit onderzoek objectiever te maken?
• Update:
1. Plaats een volledige uitslag. Dus niet "Mijn score is 14" o.i.d.
2. Plaats alleen de best behaalde uitslag.
3. Probeer de test 2 keer te maken, het kost maar 4 minuutjes.
4. Probeer je goed te concentreren en kijk niet naar je score.
Ik heb een test gevonden en ik zou het leuk vinden als er wat mensen aan mee zouden doen. Zoals de titel van deze thread al aangeeft, kun je met deze test je psychokinese krachten testen. Verdere instructies zijn niet nodig, omdat alles duidelijk beschreven staat op de pagina waar de test moet worden gemaakt.
Het onderzoek
Om het onderzoek enigzins objectief te houden mag de test maar 2 keer worden gedaan, omdat iedereen na 100 keer proberen wel een 'hit' kan hebben. Om de behaalde resultaten zo zuiver mogelijk te houden hoop ik dat je de test dus ook maar 2 keer doet. Hou jezelf niet voor de gek! Je kunt de test hier maken.
Mijn beste resultaat na 2 keer proberen
Final Score: 31
1.9375 standard deviations
Significance: 0.02828238266327112.
A score of this many hits can be expected by chance every 35 runs.
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst van dit kleine en niet echt objectieve onderzoek. Iemand ideeën om dit onderzoek objectiever te maken?
• Update:
1. Plaats een volledige uitslag. Dus niet "Mijn score is 14" o.i.d.
2. Plaats alleen de best behaalde uitslag.
3. Probeer de test 2 keer te maken, het kost maar 4 minuutjes.
4. Probeer je goed te concentreren en kijk niet naar je score.