Ik zoek een?
Ik ben actief als 'jeugdleider' bij een kerk. Daarin hebben we vaak muziek aan en gaan we soms op kamp. Op kamp kijken we vaak een film via de beamer etc.Het gaat dan om een groep van 20 kinderen.
We hebben nu van die lelijke computerboxjes die kwalikatief niet goed zijn. Ze kunnen ook niet hard. Nu wil ik graag eens kijken naar betere.
Het mooiste zal zijn als er een 3.5mm pootje aan zit, maar ook bluetooth. Ook is het denk ik mooi als het 2 boxjes zijn. Tijdens een film kijken dat je ze in hoeken kan zetten.
De boxjes zullen dus wel eens vervoert worden, waardoor ze wat steviger moeten zijn.
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
- Geluidsboxjes om 20 kinderen een film te kunnen laten kijken.
- Moet kunnen vervoert worden
- Liefst met bluetooth en 3.5mm poort.
Wat is je budget?
Goede vraag. Ik betaal het zelf niet.
Voor goede boxjes zal er meer uitgegeven mogen worden. (logisch).
Maar ik denk max €150, ruwe schatting. Liever minder.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€50 a €75?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zie omschrijving hierboven
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb bij cool blue gezocht. Ik kom vooral uit op van die fijne draagbare boxjes, maar dat is er maar 1. Het liefst zou ik boxjes willen die per 2.0 gaan. Het mag met draad. Vooral om 20 kinderen een film te laten kijken is dat.
Bedankt alvast!
Ik ben actief als 'jeugdleider' bij een kerk. Daarin hebben we vaak muziek aan en gaan we soms op kamp. Op kamp kijken we vaak een film via de beamer etc.Het gaat dan om een groep van 20 kinderen.
We hebben nu van die lelijke computerboxjes die kwalikatief niet goed zijn. Ze kunnen ook niet hard. Nu wil ik graag eens kijken naar betere.
Het mooiste zal zijn als er een 3.5mm pootje aan zit, maar ook bluetooth. Ook is het denk ik mooi als het 2 boxjes zijn. Tijdens een film kijken dat je ze in hoeken kan zetten.
De boxjes zullen dus wel eens vervoert worden, waardoor ze wat steviger moeten zijn.
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
- Geluidsboxjes om 20 kinderen een film te kunnen laten kijken.
- Moet kunnen vervoert worden
- Liefst met bluetooth en 3.5mm poort.
Wat is je budget?
Goede vraag. Ik betaal het zelf niet.
Voor goede boxjes zal er meer uitgegeven mogen worden. (logisch).
Maar ik denk max €150, ruwe schatting. Liever minder.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€50 a €75?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zie omschrijving hierboven
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb bij cool blue gezocht. Ik kom vooral uit op van die fijne draagbare boxjes, maar dat is er maar 1. Het liefst zou ik boxjes willen die per 2.0 gaan. Het mag met draad. Vooral om 20 kinderen een film te laten kijken is dat.
Bedankt alvast!