Deze monitor net nieuw aangekocht en heb 2 rechtstreekse vragen en 1 onrechtstreekse.
Mijn eerste vraag is ivm onderstaande foto’s. De monitor kwam nieuw uit verpakking.
Is dit backlight bleed of gewoon ips glow?
20% brightness

50% brightness

100% brightness

De 2de vraag
Momenteel heb ik mijn ps4 pro (hdmi 1) en mijn pc (hdmi 2) er op aangesloten.
Als beide bronnen ingeschakeld zijn en ik schakel naar mijn ps4 dan krijg ik steeds een white noise scherm, pas na een 40 seconden of opnieuw selecteren van de ingang krijg ik beeld. Freesync staat aan op deze ingang.
Is dit herkenbaar voor mensen die deze monitor hebben of een monitor uit de reeks hebben?
Als laatste, maar dit is meer een aankoopadvies,
Mijn Pc setup is momenteel de volgende:
I5 4690
16GB DDR3
Nvidia
Asus GTX 660 ti
RM750
Is het zinvol om de grafische kaart te upgraden naar een GTX 1080 (momenteel ongeveer dezelfde prijs als een 1070ti) met huidige setup of is de processor sowieso een bottle neck?
Mijn eerste vraag is ivm onderstaande foto’s. De monitor kwam nieuw uit verpakking.
Is dit backlight bleed of gewoon ips glow?
20% brightness

50% brightness

100% brightness

De 2de vraag
Momenteel heb ik mijn ps4 pro (hdmi 1) en mijn pc (hdmi 2) er op aangesloten.
Als beide bronnen ingeschakeld zijn en ik schakel naar mijn ps4 dan krijg ik steeds een white noise scherm, pas na een 40 seconden of opnieuw selecteren van de ingang krijg ik beeld. Freesync staat aan op deze ingang.
Is dit herkenbaar voor mensen die deze monitor hebben of een monitor uit de reeks hebben?
Als laatste, maar dit is meer een aankoopadvies,
Mijn Pc setup is momenteel de volgende:
I5 4690
16GB DDR3
Nvidia
Asus GTX 660 ti
RM750
Is het zinvol om de grafische kaart te upgraden naar een GTX 1080 (momenteel ongeveer dezelfde prijs als een 1070ti) met huidige setup of is de processor sowieso een bottle neck?