Niet van toepassing
[ Voor 98% gewijzigd door BerkJasper op 03-08-2021 16:55 ]
[ Voor 98% gewijzigd door BerkJasper op 03-08-2021 16:55 ]
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2018 19:55 ]
Waarom open je post die niet aan jou geadresseerd is?BerkJasper schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:43:
Mijn vraag
Maar dus 3 maanden verder kwam in eens een brief van een deurwaarder dat de openstaande rekening betaald moest worden, weer met die Engelse naam.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Post van bewoners, deurwaarders, deurwaarders met politie, alleen de politie ze zijn allemaal bij mij geweest omdat ze de vorige bewoner zochten die met de horizon vertrokken was.BerkJasper schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:43:
Mijn vraag
Ongeveer 3 maanden geleden kregen we een brief van one.com waarin stond dat er nog een openstaande rekening betaald moest worden van 115€, daar schrokken we van want we hebben nooit iets met one.com gedaan. Op de brief stond ook een Engelse naam die niet van ons was ook stond er een postcode op waarvan 1 letter niet klopte en een straatnaam die wel klopte. Gelijk hebben we contact opgenomen met one.com en uitgelegd wat er aan de hand was, de Nederlandse klantenservice was vriendelijk en die zei dat het kan en dat ze het adres opgelost hadden, daar heb ik overigens nog screenshots van.
Maar dus 3 maanden verder kwam in eens een brief van een deurwaarder dat de openstaande rekening betaald moest worden, weer met die Engelse naam.
Wat moet ik nu doen? Heeft iemand dit ongeveer meegemaakt?
Alvast heel erg bedankt!
(Is dit trouwens het juiste forum?)
Cloud ☁️
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq