Stem voor Final Fantasy 9 voor op de PC!

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie allemaal wel weten bestaat er geen Final Fantasy 9 voor de PC en is SquareSoft ook niet van plan om FF9 voor de PC uit te brengen.

Aangezien er (volgens mij) veel FF fans zijn die FF9 op de PC zouden willen hebben had ik in gedachten om een site te maken waar men kan stemmen en eventueel een mailtje te sturen naar SquareSoft om z'n stem te laten horen. Ook een Bulletin Board zou erg mooi zijn, om hier een stem voor de hele wereld (hopelijk ook voor SquareSoft op den duur) achter te laten.

Ook zullen we veel fansites/vrienden/kennissen/mede FF-fanaten op de hoogte moeten stellen van deze site.

Aangezien ik niet de vaardigheden en de connecties (doel: wereldwijd) heb om dit alles tot een succesvol einde te brengen (Dat FF9 dus op de PC uitkomt) vraag ik u allen aanwezigen of jullie bereid zijn om mij te helpen dit alles op touwen te zetten.

Ik dank u zeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Repeat after me:

FF voor PC! FF voor PC!

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
mijn steun heb je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SquareSoft FAQ
PC Questions

Will Final Fantasy IX be released on the PC?
At present, there are no plans to release a PC version of Final Fantasy IX.
Het doel is dus om dit perspectief van SquareSoft bij te stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
En... hoe wilde je dat voor elkaar krijgen?!

[/beetje te negatief-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 00:58 schreef Moon het volgende:
En... hoe wilde je dat voor elkaar krijgen?!

[/beetje te negatief-mode]
:? Ik dacht dat ik het wel aardig uitgelegt had.... :?

[edit]Ok, misschien niet helemaal duidelijk: Door te laten zien dat er genoeg PC-gebruikers zijn die FF9 bij hun verzameling willen toevoegen.

Ik vind dan ook dat FF9 ook gewoon op de PC moet uitkomen, het kan makkelijk....FF10 liefst ook, maar dat zal wat moeilijker gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[nog veel negatievere modus]

Geef je weinig tot geen kans, Final Fantasy VII was de eerste FF die ze op PC uitbrachten en die is SLECHT verkocht. PC gamers zijn nu eenmaal geen classic RPG volkje...en 15 mailtjes uit Nederland...of 150 voor mij een part zal Square's gedachten niet veranderen.

[/nog veel negatievere modus]

R./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Op donderdag 19 juli 2001 01:19 schreef MrRudi het volgende:
[nog veel negatievere modus]

Geef je weinig tot geen kans, Final Fantasy VII was de eerste FF die ze op PC uitbrachten en die is SLECHT verkocht. PC gamers zijn nu eenmaal geen classic RPG volkje...en 15 mailtjes uit Nederland...of 150 voor mij een part zal Square's gedachten niet veranderen.

[/nog veel negatievere modus]

R./
Als dat zo is dan hebben we het in elk geval geprobeerd :)
Final Fantasy is gewoon elke poging waard!

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op donderdag 19 juli 2001 01:57 schreef Ecco het volgende:

[..]

Als dat zo is dan hebben we het in elk geval geprobeerd :)
Final Fantasy is gewoon elke poging waard!
[indegrondtrapmode] probeer maar lekker, het helpt geen ruk. De echte RPG fans hebben toch een PSX aangeschaft, en dat zal ook de houding zijn van squaresoft. Wil je hem hebben ---> PSX kopen :P [/indegrondtrapmode] [editmode] ik was mn /indegrondtrapmode vergeten |:( [/editmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Count me in :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Sure, ik ken ook nog wel een beetje websites bouwen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kben ook vd party...Nee heb je, ja kun je krijgen...Hij die niet waagt, wint niet...
BlaBlaBlaaaaa ;)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik wil ook FF op de pc. PSX sux klote graph. zijn het.
de pc ff's vind ik veel beter.

so you got my vote too

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0,0 kans geef ik jullie ;) De budgetten voor de FF serie zijn nou niet bepaald laag.

De afzet voor de FF serie moet nog groot genoeg zijn om de productiekosten eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

ach, gewoon een PSX huren :P
Ik heb hem toch al gespeeld, maar waarom niet :)

BTW: Binnenkort komt er (als het goed is) een emu uit die de PAL versie kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 10:10 schreef Gordijnstok het volgende:
0,0 kans geef ik jullie ;) De budgetten voor de FF serie zijn nou niet bepaald laag.

De afzet voor de FF serie moet nog groot genoeg zijn om de productiekosten eruit te halen.
zo'n snelle psx>pc port kost geen donder....maar ze lijken dan ook nergens naar vergeleken met andere pc spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LOL, wou ik net zeggen...meeste research e.d. is al gedaan....alleen de code moet nog ff aangepast worden. Misschien plaatjes/Filmpjes in een ander formaat...maar alles is er al.

Voor alle pessiemisten: Ik weet niet of je het weet, maar manga/anime e.d. komt steeds meer op in America. En anders weten we iig hoeveel mensen FF9 op de PC hadden willen zien.

M.a.w. Site is gewoon om te kijken wat de afzetmarkt voor SquareSoft zou zijn voor FF9 (tenminste als er genoeg mensen voor te porren zijn, we praten wel over wereldwijde release natuurlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
FF voor PC! FF voor PC!
FF voor PC! FF voor PC!
FF voor PC! FF voor PC!

Met "new high rendered quality movies" :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ik wacht wel op bleemcast voor FF9 =D
Zit er vet goed eruit FF9 op de DC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim

Tim

Haha, leveren ze straks gewoon de NTSC versie + emu :P

Tada, FF9 op PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Hmm miscchien ff een php scriptje waarmee je automatisch je wensen betreffende FF voor PC kan doormelen naar SquareSoft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Handiger om gewoon op website te zetten, anders wordt SquareSoft helemaal gek en dat is (nog) niet de bedoeling!

Ben aan het zoeken geweest voor een counter/poll met IP-herkenning maar kon zo gauw nix vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
die heb ik zow in elkaar geflanst. Zet je icq dan ff aan...

edit:

Okay ik heb hem dus al lang in elkaar geflanst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
FF voor PC en als we toch bezig zijn mag Metal Gear Solid 2 ook wel op de PC
uit komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop een psx of psx2 dan
..... ben je gelijk van alle gezeur af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Op vrijdag 20 juli 2001 09:02 schreef kyle_2000 het volgende:
koop een psx of psx2 dan
..... ben je gelijk van alle gezeur af
Tot nu toe vond ik FF op de PC veel mooier; je kunt de resolutie enz aanpassen naar wat je PC aan kan; en dat is echt wel wat meer dan de PSX :)
En een Playstation 2 kopen? Als er echt niets anders op zit... misschien. Maar ik ben er niet blij mee een console te moeten kopen voor 1 game, en al helemaal niet nu hij nog zo prijzig is.

BTW wie zo vriendelijk zou willen zijn ff te stemmen; zie mijn homepage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er echt een site gemaakt word met polls en een klein ubb'tje!
en mal dinges die naar square soft gaan en je maakt die site proffessioneel!
en niet scheldend enz enz!

en dan alles forum op het net afgaan om te spammen dat ze moeten voten!

en als je dan 15 miljoen votes kan krijgen heb je een heel klein kansje!

en ik wil het zeker dus ik vote voor je! zeg me maar waar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

@Ecco, dat is niet helemaal waar. Ja, de resolutie kun je aanpassen, maar tot max 600*800 en niet naar wat je PC aankan...Was dat maar zo!!!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 12:53 schreef RaDKiLL het volgende:
@Ecco, dat is niet helemaal waar. Ja, de resolutie kun je aanpassen, maar tot max 600*800 en niet naar wat je PC aankan...Was dat maar zo!!!
tot 640x480
en daar kan square weinig aan doen want als je hoger gaat moet je meteen verdubbelen. en 1280x960 deden ze toen niet omdat nog niemand daarin kon spelen met nette framrate toen.

het is een port he daarmee ben je gelimiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als'ie even brak wordt als FF7 en FF8 op de PC (die allebei echt roeleerde op de psx) dan hoef'et voor mij niet... Dan speel ik'em wel als ik een PS2 heb gekocht samen met FF X d'r bij... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een beetje een site gemaakt, stelt nog niet zoveel voor...Is nog alleen voor een idee e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:35
Dit snap ik niet, ik heb gisteren FF7, FF8 en FF9 op de psx2 zien draaien en ik snap NIET hoe dit beter kan zijn dan de brakke(toch wel ja) PC versies. Alles gaat zo sloom vgl met de pc versie. Grafisch is het ook minder, je ziet altijd vierkante blokken en geen lijn is recht. Enkel FF7 heeft een duidelijk voordeel op de psx tov de pc en dat zijn de FMV's.
Op vrijdag 20 juli 2001 14:49 schreef Raven_ het volgende:
Als'ie even brak wordt als FF7 en FF8 op de PC (die allebei echt roeleerde op de psx) dan hoef'et voor mij niet... Dan speel ik'em wel als ik een PS2 heb gekocht samen met FF X d'r bij... :Y)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
De poll is al gemaakt, ondanks dat ik nog bezig ben met wat verbeteringen kun je wel al stemmen op mijn site.
Als ik ff contact heb met CommDante zal de poll via zijn site bereikbaar zijn :)
Kom op melevende Tweakers! We gaan voor die miljoen stemmen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 16:34 schreef Razkin het volgende:
Dit snap ik niet, ik heb gisteren FF7, FF8 en FF9 op de psx2 zien draaien en ik snap NIET hoe dit beter kan zijn dan de brakke(toch wel ja) PC versies. Alles gaat zo sloom vgl met de pc versie. Grafisch is het ook minder, je ziet altijd vierkante blokken en geen lijn is recht. Enkel FF7 heeft een duidelijk voordeel op de psx tov de pc en dat zijn de FMV's.
Erm... Als je verschil niet ziet.. |:(
Ten eerste is de controle net iets anders, De letters zijn zwaaaar f*cked up bij mij met FF 8 en saven gaat niet perfect met FF 8 pc versie... Dan nog maar te zwijgen over hoe vaak hij crashed... :(
Ik hou'et maar lekker op de PSX versie... graphics minder.. okay, maar ik kan de letters iig goed lezen en ik kan goed saven zonder crashes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 20 juli 2001 22:40 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ten eerste is de controle net iets anders, De letters zijn zwaaaar f*cked up bij mij met FF 8 en saven gaat niet perfect met FF 8 pc versie... Dan nog maar te zwijgen over hoe vaak hij crashed... :(
Ik hou'et maar lekker op de PSX versie... graphics minder.. okay, maar ik kan de letters iig goed lezen en ik kan goed saven zonder crashes. :)
Volgens mij kan je ergens high res letters instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op vrijdag 20 juli 2001 16:34 schreef Razkin het volgende:
[..]
FF8 loopt bij mij op de PC erg slecht.

Celeron 500@562 + Geforce 256 zijn blijkbaar niet genoeg voor iets wat op de PSX op 33 MHz draait...

[owjah... mijn icon komt natuurlijk uit FF9 :P]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Je kan inderdaad in bij FFVIII Setup gewoon high-res letters instellen, zien ze er perfect uit.
Maar meer graphic-opties zoals waren inderdaad geen tijdverspilling geweest van Square.
Trouwens, wil iemand mij uitleggen waarom de PC versies 'brak' zijn? Ik heb ze namelijk van begin tot eind vloeiend en zonder fouten uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Op vrijdag 20 juli 2001 23:08 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

FF8 loopt bij mij op de PC erg slecht.

Celeron 500@562 + Geforce 256 zijn blijkbaar niet genoeg voor iets wat op de PSX op 33 MHz draait...

[owjah... mijn icon komt natuurlijk uit FF9 :P]
Op mijn Cellie 400@500 (momenteel; meestal @700) en een Matrox G200 draait 'ie vloeiend anders... vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 23:08 schreef Ecco het volgende:
Je kan inderdaad in bij FFVIII Setup gewoon high-res letters instellen, zien ze er perfect uit.
Maar meer graphic-opties zoals waren inderdaad geen tijdverspilling geweest van Square.
Trouwens, wil iemand mij uitleggen waarom de PC versies 'brak' zijn? Ik heb ze namelijk van begin tot eind vloeiend en zonder fouten uitgespeeld :)
Bij mij is'et nog nooit gelukt om die letters goed te krijgen... En hij bleef hele tijd vast lopen en echt zin om'et te tweaken... hadik dus geen zin in. Misschien probeer ik'em binnenkort weer eens, maar denk niet datik van mening ga veranderen dat de psx versies gewoon beter zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Controls is niet boeiend instellen en wennen klaar. Ik heb zowel met FF7 als FF8 NOOIT geen vage of rare crashes gehad ? Momenteel speel ik zelfs FF8 met FSAA op max detail keurig soepel(zelfs op de worldmap!)

Om m'n woorden wat kracht bij te zetten...
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/razkin/final8_1.JPG

Als squaresoft ook maar zo'n simpele conversie van ff9 wil maken als 8 _GRAAG_. Het enige dat wel 100% veranderd MOET worden is standaard ondersteuning voor bv SB Live ed(like ff7). Dan hoeft er achteraf geen fan dat alsnog inbouwen(wat wel goed gelukt is bij ff8 overigens).
Op vrijdag 20 juli 2001 22:40 schreef Raven_ het volgende:

[..]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
ik zou het zo graag willen, maar hij komt toch niet op de peecee. 10 ook niet.
11 denk ik wel, want die word nline (zie filmpje op gamers.nl :9~ )

en ik heb geen geld voor een ps2. die krengen zijn gewoon te duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 23:17 schreef Razkin het volgende:
<<knip>>
Tja.. als ik'et zo kon spelen zonder crashes/kut letters of whatever zou ik er anders over denken. T'is wel paar maanden geleden toenik'et probeerde. Ik probeer'et van de week nog wel een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
[url="http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/razkin/final8_2.JPG"]

Zo zien bij mij de fonts eruit.

/btw Ik speel op een p3-550@787, 128MB, GF 1 DDR non oc'ed.
Op vrijdag 20 juli 2001 23:53 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Tja.. als ik'et zo kon spelen zonder crashes/kut letters of whatever zou ik er anders over denken. T'is wel paar maanden geleden toenik'et probeerde. Ik probeer'et van de week nog wel een keer...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Tja van mij mogen ze wel een conversie van FF9 op de pc uitbrengen...
Maar ik moet eerlijk zijn in het feit dat FF7 en FF8 behoorlijk brak waren op de pc zelf..
speelt trouwens ook nooit zo lekker en ik ervaarde toch ook enkele grafische fuckupjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 23:58 schreef Razkin het volgende:

Zo zien bij mij de fonts eruit.
Bij mij ziet het er dus niet uit... En een slechte pc hebik iig ook niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Op zaterdag 21 juli 2001 00:02 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Bij mij ziet het er dus niet uit... En een slechte pc hebik iig ook niet... :)
Tsja je doet toch echt iets fout dan, want zoveel stellen de systeemeisen niet voor.
Zou het nog maar een keer proberen als ik jou was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik stem wel voor, ook al zal squaresoft het waarschijnlijk niet doen.

FF verkopen voor de playstation gaat echt in de miljoenen (10+ etc) , terwijl je voor een pgoede c titel echt HEEL ERG blij mag zijn als je 1 miljoen verkopen haalt. Niet echt de moeite waard voor squaresoft, helaas :(
En ik wil dolgraag FF spelen, moet 8 ook nog maar eens doen, en 9 en dan ook nog 10.
11 komt igv zeker voor de pc, maar dat is zo'n online game, dus een goed verhaal zal wel niet echt aanwezig zijn. Maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Op zaterdag 21 juli 2001 01:06 schreef Trashbash het volgende:
Ja ik stem wel voor, ook al zal squaresoft het waarschijnlijk niet doen.

FF verkopen voor de playstation gaat echt in de miljoenen (10+ etc) , terwijl je voor een pgoede c titel echt HEEL ERG blij mag zijn als je 1 miljoen verkopen haalt. Niet echt de moeite waard voor squaresoft, helaas :(
En ik wil dolgraag FF spelen, moet 8 ook nog maar eens doen, en 9 en dan ook nog 10.
11 komt igv zeker voor de pc, maar dat is zo'n online game, dus een goed verhaal zal wel niet echt aanwezig zijn. Maar dat zien we dan wel weer.
Nou stemmen in de poll schiet nu niet echt op, die #^&@$&&$^@$^ Freedom2Surf heeft er weer eens geen zin in :(
Weet iemand misschien een betere server die php en eventueel mysql ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.onlinepetition.com of zoiets, kan je makkelijk online petities opzetten.

Edit : Nee dus, misschien www.petitiononline.com dan? Anders zou ik het ook niet precies weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Op zaterdag 21 juli 2001 01:19 schreef Trashbash het volgende:
www.onlinepetition.com of zoiets, kan je makkelijk online petities opzetten.

Edit : Nee dus, misschien www.petitiononline.com dan? Anders zou ik het ook niet precies weten.
Nou ja F2S werkt weer dus ik moet het hier maar mee doen denk ik als ik te beroerd ben een paar tientjes per jaar neer te leggen voor webspace :P
Dusse, Trashbash, had je al gestemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ten eerste op die paar miljoen stemmen te halen moet je die poll wel engels maken (is beter!)

en maak die site ook maar en beetje af! ff achtergrond muiscursor enz enz!
wat text erbij!
misschien wat ranking portals waar je je kan aanmelden zodat je meer bezoeers krjg die dan weer kunnen voten!

in elk forum ff spammen >:)

nou suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
niet stemmen!!!!!!
vooral niet stemmen
HEHEH!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo'n held in webpagina's e.d. maken en ik heb nogal veel te doen de laatste tijd. Ook wil ik niet te veel dingen zoals buttons e.d. want dat vertraagd alleen maar. Moet nog wel een mooi logo hebben, iemand tijd over en goed in Photoshop oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks weinig help (had wel verwacht dat er een paar DIE-HARD FF'ers hadden gereageerd om te helpen....) schiet de site al aardig op. Graag ff een paar meningen zodat we op korte tijd de site als klaar kunnen zien en beginnen met het echte werk!

[edit]We hebben nu ook een redirect: http://on.to/ff9pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Nou, hier issie dan; de Vote for FFIX for PC-site! We proberen op het moment contact op te nemen met SquareSoft om te weten te komen hoeveel stemmen zij willen zien.
Zodra we bericht hebben van Square is dat natuurlijk ook op de site te lezen, maar in de tussentijd hebben we gewoon zoveel mogelijk stemmen nodig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
24 stemmen pas, moet beter kunnen !!
Heel Spielerij aflopend GoT moet maar ff op desperately stemmen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

Wiko

M'n bier is op :(

Ik wil wel stemmen, maar hij zegt dat m'n ip invalid is (ik zit achter een proxy) :(

/me == 42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Kom je eigenlijk met zo poll niet een beetje laat?
Waarom maak je geen poll dat FF10 naar de pc moet komen?
Ik denk dat meer mensen daar meerintresse in hebben omdat een PS2 toch wel wat duurder is en niet zoveel mensen hebben hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, wordt tijd dat ik eens wat sites ga aanschrijven. Ik hoor geen ideeën/opmerkingen over de site dus ik neem aan dat ik 'em wel af mag noemen!

(Zal ff poll-script doorlopen voor proxy probleem, is trouwens door Ecco gemaakt)
Op maandag 23 juli 2001 10:24 schreef SCaffa het volgende:
Kom je eigenlijk met zo poll niet een beetje laat?
Waarom maak je geen poll dat FF10 naar de pc moet komen?
Ik denk dat meer mensen daar meerintresse in hebben omdat een PS2 toch wel wat duurder is en niet zoveel mensen hebben hem.
IMHO is FF10 voor SquareSoft (en ons) nog niet interresant om te porten naar PC, specs v/h spel zijn nl. nog te hoog voor de gemiddelde PC aangezien het een PS2 spel is zal het wel aardig wat polies vreten. Natuurlijk kan je dat allemaal aanpassen, maar dan krijg je wel nadruk op allemaal. Ook gaat dan de kwaliteit dan aanzienlijk omlaag tov de PS2 versie...dus is nog niet interresant.

Ik vind trouwens dat ze eerst maar eens 9 moeten porten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 09:59 schreef Wiko het volgende:
Ik wil wel stemmen, maar hij zegt dat m'n ip invalid is (ik zit achter een proxy) :(
"Your IP: $varIP is invalid!" geeft 'ie weer bij IP check fout.

Wat staat er bij ipv $varIP dan? (ICQ/mail maar ff anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Op maandag 23 juli 2001 09:59 schreef Wiko het volgende:
De proxy moet nix uitmaken; maar de IP's worden op een MySQL databeestje opgeslagen. Ik heb de IP check erin gezet omdat ik een hele rare fout kreeg bij sommige ip's; hij zet er een komma en een getal naast, bijvoorbeeld:
xxx.xxx.xxx.xxx,6
mbv regular expressions zit er nu dus een check op om te kijken of de ip valid is. Ben bang dat ik dit niet ga veranderen totdat ik de oorzaak weet van dit fenomeen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

Wiko

M'n bier is op :(

Inderdaad, ik kreeg ook zoiets te zien:
xxx.xxx.xxx.xxx,xxx.xxx.xxx.xxx

waarbij het eerste ip mijn ip was en de tweede het ip van de proxy.

/me == 42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
van mij mag ie ook verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
ik heb hem wel
ben op vakantie in hongkong geweest
en heb hem daar gehaald
met alleen nog testen of hij het doet
is 4 cd's
ik laat het jullie wel weten of hij gaaf is

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 23:17 schreef Razkin het volgende:
Controls is niet boeiend instellen en wennen klaar. Ik heb zowel met FF7 als FF8 NOOIT geen vage of rare crashes gehad ? Momenteel speel ik zelfs FF8 met FSAA op max detail keurig soepel(zelfs op de worldmap!)

Om m'n woorden wat kracht bij te zetten...
[afbeelding]

Als squaresoft ook maar zo'n simpele conversie van ff9 wil maken als 8 _GRAAG_. Het enige dat wel 100% veranderd MOET worden is standaard ondersteuning voor bv SB Live ed(like ff7). Dan hoeft er achteraf geen fan dat alsnog inbouwen(wat wel goed gelukt is bij ff8 overigens).
[..]
hm...
is best leuk als het op de pc komt, maar het moeten niet van die afraffel-ports zijn...da's namelijk een van de redenen waarom ze niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 14:42 schreef kRiTz_C het volgende:

[..]

tot 640x480
en daar kan square weinig aan doen want als je hoger gaat moet je meteen verdubbelen. en 1280x960 deden ze toen niet omdat nog niemand daarin kon spelen met nette framrate toen.

het is een port he daarmee ben je gelimiteerd.
nou...
waarom kon het bij MGS wel dan? 800x600 en 1024x768, en da's niet verdubbelen. Sega Rally 2 trouwens ook, die kan 640x480 en 800x600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 11:55 schreef Samor het volgende:

[..]

nou...
waarom kon het bij MGS wel dan? 800x600 en 1024x768, en da's niet verdubbelen. Sega Rally 2 trouwens ook, die kan 640x480 en 800x600
heel simpel beide spellen die je hier noemt zijn geen ports in de mate zoals ff dat is ..
de reden dat hier meer resolutie's zijn is omdat er aan de texture engine is gewerkt om te voldoen op die resolutie.

dat is nou juist wat ik wil dat square doet :( met ff7 en 8 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 10:47 schreef Wiko het volgende:
Inderdaad, ik kreeg ook zoiets te zien:
xxx.xxx.xxx.xxx,xxx.xxx.xxx.xxx

waarbij het eerste ip mijn ip was en de tweede het ip van de proxy.
Ik zal het ff doorgeven...

Is MGS trouwens niet helemaal 3D? Dus zonder "fixed-backgrounds"? Want dat is het alleen een kwestie van renderen en heb je dus niet de problemen die met "fixed-backgrounds" komen als je de resolutie gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt...
maar volgens mij kon resident evil 3 wel op een hoge resolutie...trouwens, ff7 en 8 kunnen dat op emulators ook...
dus et is wel mogelijk, moet square alleen wat meer hun best doen; is de kans dat het verkoopt ook groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Resident Evil had volgens mij z'n achtergronden op hoge resolutie gerendered en in lage reso's zag het er dus nog lelijker uit (tov hoge reso dan uiteraard).

Op emu's kan het vast wel, maar dan is de kans op grafische fouten wel een stuk groter. Bovendien heeft het dan alleen zin (voor de achtergronden) als je er en filter overheen gooit (zoals FFSA ofzo)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt wel...
...maar de polygonen worden in ieder geval wel een stuk scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Tsja, de ports van Square hadden een stuk beter gekunt, maar al met al was ik al lang blij dat ze er waren :)
Maar ze hadden idd iets beter hun best kunnen doen. Ik hoop dan ook dat zodra FFIX uit komt op de PC deze ook wat beter is.

'Zodra' ja. Niet 'als' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb et linkje ff gepost op een aantal sites waar ff9 wel popie is..
hopelijk helpt dat wat.

Zit er zelf nou niet echt heel erg op te wachten maar anderen wel, dus...waarom niet ff stemmen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tnx, zelf ook al gedaan, maar nog geen mails terug gehad....beetje traag van begrip misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim

Tim

Square heeft aangekondigd dat ze verlies maken, dus reken er maar niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe dat krijg je als je je fans in de steek laat! Als ze geen FF9 voor op de PC maken en/of een GBA versie van FF (liefst een orginele) mogen ze van mij de pot op.

Eerst deden ze ook al moeilijk om op de GBA een FF uit te brengen (weet nou nog steeds niet wat ze uiteindelijk willen... ( :r gezeik Square/Nintendo :r )..berichten spreken elkaar vaak tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie dan niet ePSXe ??
Enhanced PSX Emulator ?
dat ding laat je gewoon elk psx spel spelen op je PC.
Ik draai gewoon lekker mijn psx versie van FFIX erop en hij is echt wel mooi.

En trouwens, reken er maar niet op dat ze FFIX voor de PC gaan uitbrengen. Waarom zouden ze dat doen? IMO is dat een beetje zinloos..
ze zijn druk bezig met FFX FFXI en FFXII.
dus de kans om dan nog even voor een klein aantal mensjes FFIX voor de pc uit te brengen is 0.00000001 op 1.000.000.000.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Punt is dat je enkel de NTSC versie kan emuleren :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

[goed bedoeld]
check even op het Engels taalgebruik. Het leest erg "nederlands"
[/goed bedoeld]

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Het doet me goed zoveel meelevende/meedenkende reacties te zien :)
En emuleren; tsja, blijft een optie, maar is niet bepaald mijn eerste keus. Vooral Bleem is nou niet echt betrouwbaar op een aantal punten helaas.

De SquareSoft/Nintendo relatie; ik heb begrepen dat vlak voor de productie van de Nintendo64 de directeur van Nintendo een aantal beledigende uitspraken heeft gedaan over Square, dit als reactie op het feit dat Square er niet blij mee was dat de 'Ultra64' weer met cartidges zou werken terwijl ze meer ruimte wou om bv gerenderde filmpjes op kwijt te kunnen.
Pin me niet op deze info vast; waarschijnlijk is maar een gedeelte er van waar en de rest verzonnen door overijverige reviewers van dubieuze game-bladen :P
Wat wel een feit is is dat Square heeft gezegt nu weer erg positief tegenover Nintendo te staan vanwege de kwaliteiten van de GBA en de GameCube.
Met een beetje mazzel gaan Square en Nintendo weer een glorieuze toekomst tegemoet :)

Opmerkingen op bovenstaande 'roddels' zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 20:15 schreef Ecco het volgende:
En emuleren; tsja, blijft een optie, maar is niet bepaald mijn eerste keus. Vooral Bleem is nou niet echt betrouwbaar op een aantal punten helaas.
bleem is ook oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ehm, Final Fantasy 9 voor de PC, zou cool zijn. Maar dan moet je et wel ff wat groter aanpakken, want je site werkt maar voor de helft...

Als je es op www.eyesonff.com een link post naar je site (als ie tenminste werkt) heb je zowiezo al zo'n 4000 stemmen binnen en de rest volgt dan vanzelf... >:)

En zou toch echt iets anders nemen als f2s, want die begeeft et na zo'n 500 connecties... |:(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Van mij mogen ze een PC versie uitbrengen, en maak er dan gelijk een DVD-ROM spel van.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al genoemd is, maar probeer anders eens petitiononline.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Waarom dat nou weer ? Gewoon op 4 of 5 cd's uitbrengen, hoef ik tenminste geen dvd speler te kopen.
Overigens ben ik ervan overtuigd dat FF9 PC niet zal komen...
Op zondag 14 oktober 2001 01:25 schreef Tyrian het volgende:
Van mij mogen ze een PC versie uitbrengen, en maak er dan gelijk een DVD-ROM spel van.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 14 oktober 2001 03:30 schreef Razkin het volgende:
Waarom dat nou weer ? Gewoon op 4 of 5 cd's uitbrengen, hoef ik tenminste geen dvd speler te kopen.
Overigens ben ik ervan overtuigd dat FF9 PC niet zal komen...
[..]
Ben ook bang van niet, maar zal ff een website in elkaar frutselen en op een server van een vriend donderen. Kijken hoever we komen :7

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We want FF9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Anders kijken we eerst op een hele bekende ff fan-site.
en dan gaan we allemaal daar bij aan melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
kijk hier maar eens op: http://www.ffonline.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
Ze hebben daar nu een poll snel aanmelden en stemmen dus!!!!1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 00:06 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Ehm, Final Fantasy 9 voor de PC, zou cool zijn. Maar dan moet je et wel ff wat groter aanpakken, want je site werkt maar voor de helft...

Als je es op www.eyesonff.com een link post naar je site (als ie tenminste werkt) heb je zowiezo al zo'n 4000 stemmen binnen en de rest volgt dan vanzelf... >:)

En zou toch echt iets anders nemen als f2s, want die begeeft et na zo'n 500 connecties... |:(
OK, bedankt voor de hint. We hadden er een tijd nix aan gedaan (uiteraard midden in een re-organisatie van de site), maar Ecco zei dat 'ie vandaag de 'finishing touch' aan de site zou leggen.

PS enig idee welke andere provider (met PHP en MySQL ondersteuning) we dan zouden moeten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 14 oktober 2001 14:44 schreef CommDante het volgende:

[..]

OK, bedankt voor de hint. We hadden er een tijd nix aan gedaan (uiteraard midden in een re-organisatie van de site), maar Ecco zei dat 'ie vandaag de 'finishing touch' aan de site zou leggen.

PS enig idee welke andere provider (met PHP en MySQL ondersteuning) we dan zouden moeten nemen?
Ik zou heel misschien een plekkie kunnen regelen op een server van een vriend van me (host porn sites >:)), maar beloof niets...

Enuh, als je hulp nodig heb met de site, let me know, me kennis met html is matig, maar fotosoepen is my middle name.... :P

Was zelf al een beetje aan de slag gegaan, but school comes first... |:(

http://www.fxpers.f2s.com/index.html

Let me know :7

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Okay ik heb de site ff radicaal veranderd. Vage is dat als je alleen www.ff4pc.f2s.com intikt dat je dan de oude pagina ziet; maar met index.html er achteraan zie je wel de nieuwe :?

En Osdorp-Dude; vet om te weten dat anderen ook een steentje willen bijdragen! :)
Een andere server zou leuk zijn; heel leuk zelfs... maar dan moeten we wel heel zeker kunnen weten dat de site online blijft. Ik denk dat we het het beste zo ff kunnen laten totdat ik wat Cobalt ruimte afhuur van een vriend van me.
Je gefotosoep zouden we overigens wel heel goed kunnen gebruiken; wij zijn ook maar drukke studentjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 14 oktober 2001 22:00 schreef Ecco het volgende:
Okay ik heb de site ff radicaal veranderd. Vage is dat als je alleen www.ff4pc.f2s.com intikt dat je dan de oude pagina ziet; maar met index.html er achteraan zie je wel de nieuwe :?

En Osdorp-Dude; vet om te weten dat anderen ook een steentje willen bijdragen! :)
Een andere server zou leuk zijn; heel leuk zelfs... maar dan moeten we wel heel zeker kunnen weten dat de site online blijft. Ik denk dat we het het beste zo ff kunnen laten totdat ik wat Cobalt ruimte afhuur van een vriend van me.
Je gefotosoep zouden we overigens wel heel goed kunnen gebruiken; wij zijn ook maar drukke studentjes :)
Contact me anders ff op msn als jullie nog hulp nodig hebben(icq doet et niet): ossdorp2000@hotmail.com

En over die server, ben bang dat et niets wordt, maar zal verder blijven zoeken... :)

En nog ff over f2s, hun cache is niet zo snel, zal morgen wel aangepast zijn... :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 20:15 schreef Ecco het volgende:

De SquareSoft/Nintendo relatie; ik heb begrepen dat vlak voor de productie van de Nintendo64 de directeur van Nintendo een aantal beledigende uitspraken heeft gedaan over Square, dit als reactie op het feit dat Square er niet blij mee was dat de 'Ultra64' weer met cartidges zou werken terwijl ze meer ruimte wou om bv gerenderde filmpjes op kwijt te kunnen.
Pin me niet op deze info vast; waarschijnlijk is maar een gedeelte er van waar en de rest verzonnen door overijverige reviewers van dubieuze game-bladen :P
Wat wel een feit is is dat Square heeft gezegt nu weer erg positief tegenover Nintendo te staan vanwege de kwaliteiten van de GBA en de GameCube.
Met een beetje mazzel gaan Square en Nintendo weer een glorieuze toekomst tegemoet :)

Opmerkingen op bovenstaande 'roddels' zijn welkom :)
Heb ik vaker gehoord ja, de FF-serie was voor FF7 ook altijd op Nintendo systemen, en FF7 was in eerste instantie ook voor de N64 geplanned (lang voordat het uitgewerkt was, er was in die tijd ook nog sprake van een cd-rom voor de SNES (samenwerking van Nintendo en Sony, is fout gelopen -> begin van de PSX)), maar dat is dus foutgelopen omdat Square zich te beperkt voelde bij Nintendo (door de cartridges). Hopelijk wordt het wel weer wat samen, want ik ben nog steeds een Nintendo-aanhanger (dat blijft als je in 1991 een NES hebt gekocht) en ik schaam me voor mijn PSX (en mijn broer's PS2, hij moet zich schamen) en op die manier kan ik het voor mezelf weer helemaal goed maken (niet dat ik Nintendo in de tussentijd ontrouw ben geweest, de N64 blijft een machtig dingetje hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Op maandag 15 oktober 2001 00:10 schreef Peppers4ever het volgende:

[..]

Heb ik vaker gehoord ja, de FF-serie was voor FF7 ook altijd op Nintendo systemen, en FF7 was in eerste instantie ook voor de N64 geplanned (lang voordat het uitgewerkt was, er was in die tijd ook nog sprake van een cd-rom voor de SNES (samenwerking van Nintendo en Sony, is fout gelopen -> begin van de PSX)), maar dat is dus foutgelopen omdat Square zich te beperkt voelde bij Nintendo (door de cartridges). Hopelijk wordt het wel weer wat samen, want ik ben nog steeds een Nintendo-aanhanger (dat blijft als je in 1991 een NES hebt gekocht) en ik schaam me voor mijn PSX (en mijn broer's PS2, hij moet zich schamen) en op die manier kan ik het voor mezelf weer helemaal goed maken (niet dat ik Nintendo in de tussentijd ontrouw ben geweest, de N64 blijft een machtig dingetje hoor).
Sja om heel eerlijk te zijn; de N64 had ik wel gezien toen ik beide Zelda's had uitgespeeld; die staat al maanden in de garage stof te verzamelen. Voor mijn gevoel was de N64 een flop. Veel te weinig spellen kwamen in Europa uit. Ik heb geen 1 serieuze RPG gezien op de N64! Spellen als Holy Magic Century zijn wel ff leuk, maar de moeite niet waard om een hele spelcomputer voor aan te schaffen.
Ik bedoel: Heeft iemand nog iets van het project 64DD alias de Bulky-Drive voor de N64 gehoort? Nope, alleen maar grootse plannen, nooit iets van gekomen :(

Het punt is; alles wijst erop dat de GameCube wel aars gaat schoppen. Wat zou het dan geweldig zijn als de Final Fantasy reeks dan ook op een Nintendo console zou worden hervat!

oh ja, ennuh, stem voor FF9 voor de PC! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 00:46 schreef Ecco het volgende:

[..]

Het punt is; alles wijst erop dat de GameCube wel aars gaat schoppen. Wat zou het dan geweldig zijn als de Final Fantasy reeks dan ook op een Nintendo console zou worden hervat!
Ik zeg: let the good times roll, ik heb al een GBA en ik w8 nog op meer spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tussen neus en lippen door zeiden ze dat ze 'ook nog spellen konden maken voor de GameCube en GBA' (Vanwege dat 'contract' met Sony)

Valt dus te verwachten dat er een FF voor de GBA uitkomt, naast de GameCube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Echte FF fans kopen sowieso gewoon een Playstation omdat het daar maanden eerder op uitkomt dan op de PC.
Pagina: 1