Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hoi hoi...

Ik wil een xiaomi redmi 5 aanschaffen maar nu lees ik tegenstrijdige berichten over t bereik op t 4g netwerk ...kpn gebruikt de 800 mghz band(band 20) voornamelijk...maar nu lees ik tegenstrijdige berichten of de redmi 5 dit ondersteund...de 1 zegt van wel als je de global versie hebt en de ander zegt weer van niet...hetzelfde met de nederlandse taal...de global versie schijnt m nu wel te ondersteunen...iemand hier ervaring ermee die me verder kan helpen? En bij welke shop raad je aan om m aan te schaffen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Kan je gemakkelijk zelf checken als je de specs van de twee telefoons naast elkaar legt: https://www.kimovil.com/e...2gb,xiaomi-redmi-5-global. De Global-versie heeft idd Band 20, de Chinese versie niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Alexo op 28-08-2018 21:50 ]

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd het simpelste is het vergelijken van de banden die gebruikt worden per provider in Nederland en de banden die het toestel ondersteund. Welke banden het toestel ondersteund kun je opzoeken bij de specs bij de verkoper (of navragen), dan weet je het 100% zeker.

De gebruikte banden in Nederland/België heb ik op een rijtje gezet in een post: rens-br in "[Xiaomi Mi A2] Ervaringen & Discussie".