Windows 7 wachtwoord probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolahous
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-07-2023
ik heb een computer met Windows 7 starter met één login als beheerder en de talen nederlands en grieks geïnstalleerd. Tot zopas werkte ik zonder wachtwoord. Om privacyredenen moest ik nu toch een wachtwoord aanmaken en deed dit zonder problemen via de normale weg. Waarschijnlijk stond mijn toetsenbord op dat moment op 'grieks' (er worden geen karakters getoond bij aanmaak wachtwoord). Na herstart krijg ik de melding "foutief wachtwoord". Ik wilde via het icoontje linksboven de taal wijzigen maar krijg daar enkel de keuze tussen 'nederlands' en 'engels'. Gevolg : ik kan niet inloggen.
Kan ik alsnog griekse karakters invoeren of op een andere manier in mijn account geraken?

Beste antwoord (via Jolahous op 07-09-2018 19:25)

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 17:47

MrMonkE

★ EXTRA ★

Er zijn tools om wachtwoorden te resetten.
Zie bv: https://www.lifewire.com/...rd-recovery-tools-2626179

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je weet welk teken het betreft, kun je kijken of je de alt-code kunt vinden en hem op die manier invoeren.
Je kunt natuurlijk ook je wachtwoord resetten met de tools die we hier op Tweakers niet bespreken O-)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er is een omweg maar die valt, wat mij betreft, in een grijs gebied.

Je kan je on screen keyboard laten opstarten bij het opstarten van de PC; dan is er een mogelijkheid (niet altijd gegarandeerd) dat je het on screen keyboard kan laten zien "boven" je inlogvenster.

Ik zou er even zelf op Googlen; het issue is meer dat je bepaalde zaken in je opstart-proces moet wijzigen waar ik niet blij mee ben (als systeembeheerder).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 17:47

MrMonkE

★ EXTRA ★

Er zijn tools om wachtwoorden te resetten.
Zie bv: https://www.lifewire.com/...rd-recovery-tools-2626179

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolahous
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-07-2023
iedereen bedankt, PC is unlocked!