Kyro onder W2K en W98se

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:41
Werkt een kaart met een Kyro 1 chip even snel/langzaam(voor de vervelende mensen) onder W2K als onder W98se? Want de kaart die ik nu heb is niet vooruit te branden onder W2K. Onder W98se is hij veel sneller.
Ligt uhm dit alleen aan de drivers? Of is de ondersteuning voor 3D gewoon bagger onder W2K?

• AttiX
Kennelijk niet boeiend genoeg.. Haha

Verwijderd

Je krijgt niet altijd met een half uur een antwoord hoor, maargoed vertel eerst maar is welke drivers je draait in win98 en in win2k en wat de rest van je systeem is, e.d.

• AttiX
Hmm, naja, het is meer een trucje. Zolang de replies op 0 staan word er niet zo snel gereplied. Heel gek... Is mij opgevallen na een paar maanden intensief GoT-en...

Maar nu weer ff ontopic.

Uhm, het zit zo. De kyro 1 heb ik nog niet. Ik zie nu pas dat mijn stukkie text van zonet behoorlijk onduidelijk is. Ik heb nu de Hercules Terminator Beast :r kijk maar in mijn sign wat de rest van mijn systeem is.

Maar ik vroeg mij af, presteerd de Kyro onder W2K ook minder dan onder W98se, net zoals de kaart die ik nu heb.

Anders, is de kyro 1 onder W2K even snel/sneller/langzamer dan onder w98se met de w98 drivers?

Verwijderd

Ik kan je vertellen dat bij mij de games evensel of sneller draaien in win2k. Je moet dan niet met die standaard drivertjes aan komen zetten, maar de 10.80 doen het hier erg goed.

• AttiX
Ik zit trouwens te denken aan de Hercules 3D prophet 4000XT. Zijn de drivers van Hercules OK? De nieuwste? Want ik heb een update gezien...

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 00:36 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Ik zit trouwens te denken aan de Hercules 3D prophet 4000XT. Zijn de drivers van Hercules OK? De nieuwste? Want ik heb een update gezien...
wat voor chipset heeft die

• AttiX
Op donderdag 19 juli 2001 00:38 schreef ChUcKy2731 het volgende:

[..]

wat voor chipset heeft die
Kyro 1

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 00:40 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:

[..]

Kyro 1
Hmmm geen id of je daarvoor detonator drivers kan gebruiken.

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

UUH Kyro is geen Nvidia dus ook geen Detonator drivers.

www.tradealliance.nl

• AttiX
Op donderdag 19 juli 2001 09:16 schreef Ridge het volgende:
UUH Kyro is geen Nvidia dus ook geen Detonator drivers.
Inderdaad..

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Kyro2 draait bij mij sneller in W2K dan in Win98. Welke chip zit er op je Hercules nu? Toch niet een Savage3D he?

• AttiX
Op donderdag 19 juli 2001 18:32 schreef _JGC_ het volgende:
Kyro2 draait bij mij sneller in W2K dan in Win98. Welke chip zit er op je Hercules nu? Toch niet een Savage3D he?
Jawel!! Erg, he? Of ben je kaarten verzamelaar en wil je mijn kaartje hebben voor welk geld dan ook ? :7

Hmm, ja, maar ik kan er nog wel wat mee gamen hoor. Maar het was een tussenoplosing...

• _JGC_
Ik kan van een vriend van mij nog wel zo'n kaartje krijgen. Helaas voor jou (of je moet em voor 25 piek verkopen :) )

Volgens mij draai je nu alles in Software rendering, aangezien er geen echte Savage3D drivers voor W2K bestaan :(

• AttiX
Op donderdag 19 juli 2001 19:46 schreef _JGC_ het volgende:
Ik kan van een vriend van mij nog wel zo'n kaartje krijgen. Helaas voor jou (of je moet em voor 25 piek verkopen :) )

Volgens mij draai je nu alles in Software rendering, aangezien er geen echte Savage3D drivers voor W2K bestaan :(
Dat verklaart denk ik waaron 3D zo vreseliujk slecht is onder W2K met deze kaart. Uhm, ik heb deze Hercules Terminator Beast overgekocht. Ik zat er over na te denken om uhm in een systeem die ik ga maken vor een vriend van mij. Maar ik heb al een ander kaartrje voor hem gevonden. Ik heb de driver CD-rom nog enzo.Ik heb de kaart wel een beetje getweaked. Er zit nu een koelblokje op de Core. Daardoor blijft ie lekker cool. Want Savage 3D chips worden nogal warm. Je mag uhm best overkopen. 25 piek, inclusief verzendkosten. :)

Trouwens, de cooler die er nu opzit is van Elan Vital(Asus) En er zit een rpm metertje op. erg leuk. :)

• _JGC_
Erg leuk. Die gaat er dan af en er komt een 8cm fan op. Net zoals mijn Savage4 en mijn Savage2000 :P
Pagina: 1