Vraag

Verwijderd

Topicstarter
.

Ik zoek een?
Android (geen voorkeur voor een bepaalde versie of skin.)
Graag met externe SD kaart, vind dat op de ene of andere manier veiliger! Schermgrootte etc maakt me niet uit, mijn lenovo p2 is al vrij groot, mijn broekzakken zijn sowieso te klein om een smartphone in te steken, dus dan maakt die grootte niet meer uit.

Wat is je budget?
+/- 350

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
dagelijks, normaal gebruik. Degelijke foto's (geen selfies, enkel rear camera). Goede accuduur. Pluspunt als hij compatibel is met mijn fitbit (is mijn vorige niet, maar koppel fitbit dan met mijn mac)
USB C maakt niet uit, waterdichtheid hoeft niet persé. Of er al dan niet een notch is, maakt mij ook niet zo veel uit.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen Nokia 7+ , Huawei P smart + , Samsung galaxy a8 , Honor 10. Ik heb nu de Lenovo p2 maar scherm is gebarsten, anders had ik die nog lang gehouden. Ben heel content van de accuduur maar camera valt tegen..

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek advies over welke smartphone van de vier jullie aan of afraden, en dan ook waarom. Zo krijg ik beeld over welke ik zou nemen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2018 00:13 ]

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost is al erg compleet, maar zou je nog even het volgende willen toevoegen:
- Eisen/wensen betreft specificaties: Schermformaat, RAM, opslag, SD, etc.

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik zou de nokia 7+ adviseren vanwege de stevige metalen behuizing (waardoor er geen dikke hoes omheen hoeft) de grote accu wat fijn is dat je je niet druk hoeft te maken of dat hij al bijna leeg is, en Android One wat geen overhead biedt zoals de Samsung of Huawei skins.

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 19:09
Ik zou ook eens kijken naar de Huawei P20 Lite. Heeft best veel weg van de Huawei P Smart + maar is een stukje goedkoper.