Postreminder maar alleen updates van de TS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Soms heb je zo'n topic wat echt storm loopt :) Leuk natuurlijk, maar als je om 09.00 uur dat topic leest en aan het eind van je werkdag zijn er inmiddels 20 pagina's bijgekomen... dan is het overzicht een beetje weg.

Ik denk dat het erg fijn zou zijn als je een postreminder kan instellen waarbij je automatisch notificaties krijgt zodra de TS een reactie plaatst.

Sterker nog: Ik zou per postreminder willen kunnen instellen wanneer ik een notificatie krijg:
  1. Laat mij een aantal users selecteren, zodra 1 daarvan een reactie plaatst wil ik een update zien;
  2. Laat mij een bepaalde tijd instellen waarop ik een notificatie krijg, zoals: "Herinner mij over [3] [dagen]";
  3. Laat mij ook per reactie een postreminder instellen, zoals: "Herinner mij over [6] [maanden]".
Bij die laatste zie je vaak de "REMINDME" bot langskomen op Reddit. Als iemand anders bijvoorbeeld een voorspelling doet voor over 4 maanden, en als die niet uitkomt eet 'ie z'n schoen op :+ dan kan je dat makkelijk instellen en die persoon daaraan herinneren.

Voor Tweakers zit hier denk ik een grote meerwaarde in: Gebruikers zijn en blijven meer begaan met topics waaraan ze deelnemen, men zal sneller op de hoogte zijn van relevante updates, en de users die topics posten zullen daardoor beter en actiever worden geholpen.