Hallo
Ik heb een macro waarbij met 1 druk op de knop mijn initialen voor het onderwerp in de email worden geplaatst.
Nu zou ik graag willen dat met die zelfde klik op de knop ook de email verplaatst wordt naar een map.
Ik heb op dit moment deze code:
Ik kan na wat googelen wel wat voorbeelden vinden van macros voor het verplaatsen van email maar ik krijgt ze niet gecombineerd.
Weet iemand hier met meer kennis van macro's hoe ik dan kan oplossen.
Ik had deze gevonden op internet:
Ik heb een macro waarbij met 1 druk op de knop mijn initialen voor het onderwerp in de email worden geplaatst.
Nu zou ik graag willen dat met die zelfde klik op de knop ook de email verplaatst wordt naar een map.
Ik heb op dit moment deze code:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Sub Initialen() Dim Item As Object Dim SelectedItems As Selection 'selection gebruiken om meerdere mailtjes in een keer te doen Set SelectedItems = Outlook.ActiveExplorer.Selection For Each Item In SelectedItems With Item 'onderwerp ophalen, initialen er voor en opslaan onderwerp0 = Item.Subject 'pas in de volgende regel de initialen aan naar je eigen' Item.Subject = "TN - " & onderwerp0 Item.UnRead = False Item.Save End With Next Item End Sub |
Ik kan na wat googelen wel wat voorbeelden vinden van macros voor het verplaatsen van email maar ik krijgt ze niet gecombineerd.
Weet iemand hier met meer kennis van macro's hoe ik dan kan oplossen.
Ik had deze gevonden op internet:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Sub email_ontvangen_verplaatsen() Dim objOutlook As Outlook.Application Dim objNamespace As Outlook.NameSpace Dim objSourceFolder As Outlook.MAPIFolder Dim objDestFolder As Outlook.MAPIFolder Dim objItem As MailItem Set objOutlook = Application Set objNamespace = objOutlook.GetNamespace("MAPI") Set objSourceFolder = objNamespace.GetDefaultFolder(olFoderInbox) Set objItem = objOutlook.ActiveInspector.CurrentItem Set objDestFolder = objNamespace.Folders("Support Compusoft NL").Folders("Afgehandeld") objItem.Move objDestFolder Set objDestFolder = Afgehandeld End Sub |
[ Voor 1% gewijzigd door Lustucru op 28-08-2018 19:59 ]