[Zelda Mask of Majora] Wie/wat is Majora?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik heb het spel al vele malen uitgespeeld; alle geheimen gehaald, alle piece of hearts, alle wapen upgrades etc.
Maar 1 ding vind ik vaag.
Als je de maan op gaat naar Majora (of op Majora of in Majora's gedachten of whatever) zie je een jochie tegen een boom aan zitten met Majora's Mask op. Om de boom heen rennen 4 andere jochies die de boss-maskers ophebben.

1) Waarom dragen ze die maskers?
2) Waarom vragen ze dingen over vriendschap?
3) Waarom willen ze verstoppertje spelen?
4) Waarom willen ze je maskers hebben?
5) Wie of wat zijn die jochies eigenlijk? Wat symboliseren ze?
6) Waarom geeft het jochie met Majora's Mask op jouw een masker dat je nota bene in een velen male machtiger god (Fierce Deity) veranderd dan Majora zelf?
7) Zat ouwe Shigeru in een paddo-trip toen hij dit spel bedacht?

edit:

Hmmm misschien had dit beter in W&L gekunt :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb alleen een antwoord op vraag 7 en dat is: ZEKER.

Volgens mij is Shigsy in dit spel een beetje zijn eigen magic snufje kwijtgeraakt aangezien ik het spel al een dik half jaar heb liggen en nog steeds niet uitgespeeld heb. Ik vond het een week leuk, daarna had ik het wel weer gezien. Dit spel vraagt ook niet echt of je terug wil komen om het nog meer te spelen jaamer genoeg...

Ik vind dit de minst boeiende Zelda in de totale reeks eerlijk gezegd. Zelda's op de [S]NES zijn nog steeds de meest interressante.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Uhhhh, Miyamoto heeft helemaal niet aan deze Zelda gewerkt! :) Een of andere jongere "leerling" developer van hem had de leiding, shiggy zelf had er niets mee te maken.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AHA, en die had natuurlijk een paddo-trip :P

(8> Alles is nu duidelijk! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op donderdag 19 juli 2001 13:40 schreef D³ het volgende:
Uhhhh, Miyamoto heeft helemaal niet aan deze Zelda gewerkt! :) Een of andere jongere "leerling" developer van hem had de leiding, shiggy zelf had er niets mee te maken.
Dan mogen ze die knakker van mij ontslaan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Hmm moet zeggen dat ik het een geniaal spel vond. Veel boeiendere wereld, meer sfeer, mystieker, en vooral; de Zelda-tune is weer terug :D

edit:

In vergelijking met Ocarina of Time dus

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Pagina: 1