It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ik heb alleen een antwoord op vraag 7 en dat is: ZEKER.
Volgens mij is Shigsy in dit spel een beetje zijn eigen magic snufje kwijtgeraakt aangezien ik het spel al een dik half jaar heb liggen en nog steeds niet uitgespeeld heb. Ik vond het een week leuk, daarna had ik het wel weer gezien. Dit spel vraagt ook niet echt of je terug wil komen om het nog meer te spelen jaamer genoeg...
Ik vind dit de minst boeiende Zelda in de totale reeks eerlijk gezegd. Zelda's op de [S]NES zijn nog steeds de meest interressante.
Volgens mij is Shigsy in dit spel een beetje zijn eigen magic snufje kwijtgeraakt aangezien ik het spel al een dik half jaar heb liggen en nog steeds niet uitgespeeld heb. Ik vond het een week leuk, daarna had ik het wel weer gezien. Dit spel vraagt ook niet echt of je terug wil komen om het nog meer te spelen jaamer genoeg...
Ik vind dit de minst boeiende Zelda in de totale reeks eerlijk gezegd. Zelda's op de [S]NES zijn nog steeds de meest interressante.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Uhhhh, Miyamoto heeft helemaal niet aan deze Zelda gewerkt!
Een of andere jongere "leerling" developer van hem had de leiding, shiggy zelf had er niets mee te maken.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dan mogen ze die knakker van mij ontslaan.Op donderdag 19 juli 2001 13:40 schreef D³ het volgende:
Uhhhh, Miyamoto heeft helemaal niet aan deze Zelda gewerkt!Een of andere jongere "leerling" developer van hem had de leiding, shiggy zelf had er niets mee te maken.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Hmm moet zeggen dat ik het een geniaal spel vond. Veel boeiendere wereld, meer sfeer, mystieker, en vooral; de Zelda-tune is weer terug 
edit:
In vergelijking met Ocarina of Time dus
In vergelijking met Ocarina of Time dus
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Pagina: 1