Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Verwijderd
Meer info over je systeem is natuurlijk handiger,
heb je een GeForce ga je best eens zien op de superbekende FAQ van Christopher Hill, een link hiernaar vindt je op www.tweak3d.net
heb je een GeForce ga je best eens zien op de superbekende FAQ van Christopher Hill, een link hiernaar vindt je op www.tweak3d.net
De simpelste manier op dit goed in te stellen: ga in windows naar de resolutie waarop je het spel speelt en verander dan de rehresh rate - deze refresh rate krijg je als het goed is nu ook in het spel.
Het kan natuurlijk ook makelijker: daarvoor hebben tweakers tooltjes zoals powerstrip
.
Het kan natuurlijk ook makelijker: daarvoor hebben tweakers tooltjes zoals powerstrip
Dat zelfde probeleem heb ik ook!! Ik heb een G400.
Powerstrip moet je kopen en de evaluation versie kan niet saven ofzo.
Powerstrip moet je kopen en de evaluation versie kan niet saven ofzo.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
sorry.. ik heb 'n p3 en 'n guillemot xentor 32 (TNT2u)
en wat hielko zegt helpt niet
dat had ik al geprobeerd
en wat hielko zegt helpt niet
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Heb ik ook last van met Win2K en Matrox G400 Max
...maar de DirectX of OpenGl beeldscherminstellingen kun je niet veranderen in Powerstrip. Ik ga morgen ff kijken of ik misschien iets kan veranderen in de windows monitor inf of in het register...nu lekker slapen
.
He luitjes, ik heb in ieder geval al gevonden hoe je je refreshrate in D3D en Ddraw games kunt veranderen...in bv c:\winnt\system32 staat dxdiag.exe. Hier kun je op de laatste tab de refreshrate overschrijven, en dus bv op 85 zetten...OpenGL weet ik nog niet, wel al een commando voor Quake3 gevonden. Morgen meer.
Als je die Geforce Faq doorleest, kun je ergens in het register de lage refreshrates weghalen voor een bepaalde resolutie, en het werkt prima. Heb ik zelf ook als gedaan, alles is nu boven 100hz, en geen 60hz etc meer
Pagina: 1