Refresh Rates in Windows 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Dag beste mensen.. ik heb het probleem dat wanneer ik bijvoorbeeld ga quaken of red alerten dat ik in 'n lage refreshrate speel terwijl ik met m'n desktop wel precies kan instellen welke refresh ik wil. Kan iemand mij vertellen hoe ik de refreshrate kan verhogen onder spellen enzo?!

bvd!

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Meer info over je systeem is natuurlijk handiger,
heb je een GeForce ga je best eens zien op de superbekende FAQ van Christopher Hill, een link hiernaar vindt je op www.tweak3d.net

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
De simpelste manier op dit goed in te stellen: ga in windows naar de resolutie waarop je het spel speelt en verander dan de rehresh rate - deze refresh rate krijg je als het goed is nu ook in het spel.

Het kan natuurlijk ook makelijker: daarvoor hebben tweakers tooltjes zoals powerstrip :).

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat zelfde probeleem heb ik ook!! Ik heb een G400.
Powerstrip moet je kopen en de evaluation versie kan niet saven ofzo. :(

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
sorry.. ik heb 'n p3 en 'n guillemot xentor 32 (TNT2u)

en wat hielko zegt helpt niet :( dat had ik al geprobeerd

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Heb ik ook last van met Win2K en Matrox G400 Max :(...maar de DirectX of OpenGl beeldscherminstellingen kun je niet veranderen in Powerstrip. Ik ga morgen ff kijken of ik misschien iets kan veranderen in de windows monitor inf of in het register...nu lekker slapen ;).

PC Specs

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
He luitjes, ik heb in ieder geval al gevonden hoe je je refreshrate in D3D en Ddraw games kunt veranderen...in bv c:\winnt\system32 staat dxdiag.exe. Hier kun je op de laatste tab de refreshrate overschrijven, en dus bv op 85 zetten...OpenGL weet ik nog niet, wel al een commando voor Quake3 gevonden. Morgen meer.

PC Specs

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Als je die Geforce Faq doorleest, kun je ergens in het register de lage refreshrates weghalen voor een bepaalde resolutie, en het werkt prima. Heb ik zelf ook als gedaan, alles is nu boven 100hz, en geen 60hz etc meer :)
Pagina: 1