You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
tip: als je connecties hebt via een hogeschool, zijn alle Lynda courses beschikbaar!
Of is het engels te onoverkomelijk?
Kwaliteit is wel goed, bovendien is het niveau selecteerbaar.
[ Voor 30% gewijzigd door ehtweak op 28-08-2018 09:30 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Daan_ op 28-08-2018 09:31 ]
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Helaas is Engels geen optie collega kan zich uitdrukken in het buitenland maar geen informatie opnemen die in het Engels wordt uitgelegd.ehtweak schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:29:
Wat dacht je van Lynda Online?
tip: als je connecties hebt via een hogeschool, zijn alle Lynda courses beschikbaar!
Of is het engels te onoverkomelijk?
Kwaliteit is wel goed, bovendien is het niveau selecteerbaar.
Wel ik vind Youtube video's maar niets recent denk minimaal paar maanden terug en ook geen vast schema. Ook is kwaliteit laag tot midden, als ik kijk naar Kelby One courses zijn goed tot zeer goed en dat kan ik hier in het Nederlands gewoon niet vinden. Ik heb nog Bookmarks van een een tijd terug die ik ga mailen naar mijn collega maar dat zijn sites die niet vanaf het begin uitleggen en een paar zijn ter zielen.Superdaantje schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:30:
Heb je zelf al eens gezocht of je collega. Als ik zoek met Google vind ik meer dan genoeg websites die gratis tips etc geven of complete workshops in Nederlands. Wat heb je zelf al gevonden? Iets meer eigen inzet wordt wel gewaardeerd. ;-)
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
https://www.google.nl/sea...QpwUIHw&biw=1828&bih=1111
Dan zou ik eens goed resultaten doornemen van de aangereikte Google link. Op de eerste pagina vind je al meerdere opties. Waarvan 1 website met video instructies die door een gecertificeerd Adobe gebruiker zijn gemaakt en die meerdere bekende Lightroom boeken heeft geschreven. Beetje meer eigen inzet kan geen kwaad.we_are_borg schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:03:
Wel wij hebben ook Google gebruikt maar er is niets wat in de buurt komt van Kelby One, er is er één bij die 170 cursussen heeft voor lightroom en duurt 20 uur. Maar bij Kelby One kom je al aan de 20 uur met een cursus of 10 a 15. Daarbij zoeken we Lightroom en Photoshop als mede technieken van fotograferen. Het lijkt er op dat dit niet bestaat hier in Nederland in de Nederlandse taal.
https://www.google.nl/sea...QpwUIHw&biw=1828&bih=1111
[ Voor 9% gewijzigd door Daan_ op 31-08-2018 13:56 ]