Mijn vraag
Ik heb een budget pc gebouwd echter wordt alles zo warm, zelfs mijn behuizing wordt super heet, mijn vraag is waar kan dit aan liggen, wat moet ik aanpassen. hoe krijg ik het beter. Ik heb deze set van een mede tweaker gekocht en die runde alles op 4.4 GHZ , bij mij viel die toen uit ( te warm ) , en op 4.0 wordt de cpu zelfs 80 graden
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus m5a97 r2.0
CPU AMD FX 8350
Cpu cooler : hyper evo 212 tk
geheugen ram : 12 gb ddr3 van ballistix
videokaart Gtx 970 van evga SC versie
hdd 1TB merk weet ik zo niet
en belangrijkste : Behuizing Sharkoon vg4-w green version
CPU koeler blaast naar beneden ( richting de GPU )
verder zit er een fan achter en 2 voor.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb nog niet de cpu koeler geprobeerd om naar boven te blazen ..zou dit helpen?
Ik denk zelf dat het aan mijn airflow ligt maar toch vraag ik het hier aan de experts.
Graag tips/hulp aub
Ik heb een budget pc gebouwd echter wordt alles zo warm, zelfs mijn behuizing wordt super heet, mijn vraag is waar kan dit aan liggen, wat moet ik aanpassen. hoe krijg ik het beter. Ik heb deze set van een mede tweaker gekocht en die runde alles op 4.4 GHZ , bij mij viel die toen uit ( te warm ) , en op 4.0 wordt de cpu zelfs 80 graden
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus m5a97 r2.0
CPU AMD FX 8350
Cpu cooler : hyper evo 212 tk
geheugen ram : 12 gb ddr3 van ballistix
videokaart Gtx 970 van evga SC versie
hdd 1TB merk weet ik zo niet
en belangrijkste : Behuizing Sharkoon vg4-w green version
CPU koeler blaast naar beneden ( richting de GPU )
verder zit er een fan achter en 2 voor.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb nog niet de cpu koeler geprobeerd om naar boven te blazen ..zou dit helpen?
Ik denk zelf dat het aan mijn airflow ligt maar toch vraag ik het hier aan de experts.
Graag tips/hulp aub