Ik ga in september voor 4 maanden verhuizen naar Engeland. Omdat ik mijn desktop niet mee kan nemen ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Multimedia, Office, dataverwerking, lichte games
Wat is je budget?
€600-€700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, vrijwel elke werkdag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eventueel HP, vanwege de studentenkorting.
Eisen:
- SSD, hoewel veel opslag geen vereiste is, aangezien in veel in de cloud werk.
- scherm van 13.3-15.6 inch.
- lichtgewicht.
- duurzaam.
- windows 10
In de Best Buy Guide van juni kwam de Acer Aspire 5 A515-51G-55SC naar voren. Dat lijkt mij een prima optie. Is dat nog steeds de beste keuze in zijn prijsklasse? Ik ben ook benieuwd naar de HP suggesties, daar kan ik wellicht in een hoger segment kopen vanwege de studentenkorting (tot 30%).
Edit: kort naar het plaatsen kwam ik deze tegen: HP Pavilion 14-bf182nd (€719) incl. studentenkorting. Iets boven budget, maar als de prijs-kwaliteitverhouding aanzienlijk beter is, vind ik dat prima. Beter optie dan de Acer Aspire 5 A515-51G-55SC.
Wat ga je met je laptop doen?
Multimedia, Office, dataverwerking, lichte games
Wat is je budget?
€600-€700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, vrijwel elke werkdag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eventueel HP, vanwege de studentenkorting.
Eisen:
- SSD, hoewel veel opslag geen vereiste is, aangezien in veel in de cloud werk.
- scherm van 13.3-15.6 inch.
- lichtgewicht.
- duurzaam.
- windows 10
In de Best Buy Guide van juni kwam de Acer Aspire 5 A515-51G-55SC naar voren. Dat lijkt mij een prima optie. Is dat nog steeds de beste keuze in zijn prijsklasse? Ik ben ook benieuwd naar de HP suggesties, daar kan ik wellicht in een hoger segment kopen vanwege de studentenkorting (tot 30%).
Edit: kort naar het plaatsen kwam ik deze tegen: HP Pavilion 14-bf182nd (€719) incl. studentenkorting. Iets boven budget, maar als de prijs-kwaliteitverhouding aanzienlijk beter is, vind ik dat prima. Beter optie dan de Acer Aspire 5 A515-51G-55SC.
[ Voor 21% gewijzigd door est-1913 op 28-08-2018 00:49 ]