Nieuwe spatiebalk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• NickyVDP
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb via een winkel een terug gestuurde K63 van coisair gekocht. hij was terug gestuurd omdat er een volume knopje om geluid zachter te doen ontbrak. Bij het openen van de doos zag ik dat er ook een spatiebalk ontbreekte en heb hier daar door kunnen afdingen tot de spot prijs van 15 euro. Nu is het probleen dat ik niet zo goed een spatiebalk kan vinden op het internet? En ik ook niet precies weet wat compatibel is en niet? Ik wil er niet meer dan 20 euro aan uitgeven en het liefst binnen Europa zodat ik niet Mijzelf blauw betaal aan shipping kosten. Alvast bedankt - Nicky

Fuck Plan B We Have Plan AA

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Zoek op AliExpress of eBay naar 'pbt keycaps'. Voor een tientje heb je een hele set vervangingstoetsen uit China.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• NickyVDP
Maar zouden dat de juiste maat zijn? Aangezien het niet een full sized keyboard is? En wil het eigenlijk met max 2 weken in gebruik hebben

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:23
Weet niet welk model je precies hebt maar je kan ze ook bij corsair zelf kopen:
https://www.corsair.com/u...104-Keys-Set/p/CH-8970022
https://www.corsair.com/u...104-Keys-Set/p/CH-8970027

• NickyVDP
Ik wil niet zoveel geld uitgeven puur voor één knop ik zoek gewoon een goeie Europese seller die een pbt spatiebalk heeft die 6,5 keys lang is en er een normale prijs voor vraagt

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:23
Ben bang dat dat lastig is, iedere fabrikant heeft wel net weer een afwijkende manier van bevestigen. Zeker met een spatiebalk waar ook de locatie (link/rechts) hiervan sterk kan verschillen.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:15

MsG

Forumzwerver

Corsair zelf al eens benaderd? Zeker als je meld er gewoon voor te willen betalen zijn best veel computerfabrikanten redelijk welwillend.

Sorry, las overheen dat dat al gesuggereerd is 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door MsG op 28-08-2018 21:07 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 14:40

Praetextatus

the dutch_paki

NickyVDP schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:11:
Maar zouden dat de juiste maat zijn? Aangezien het niet een full sized keyboard is? En wil het eigenlijk met max 2 weken in gebruik hebben
NickyVDP schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:48:
Ik wil niet zoveel geld uitgeven puur voor één knop ik zoek gewoon een goeie Europese seller die een pbt spatiebalk heeft die 6,5 keys lang is en er een normale prijs voor vraagt
Je zegt wel heel vaak 'ik wil' , maar de vraag is nu echt kan dat ook ;). Er zijn al eerder opties aangegeven die je kunt gebruiken en als je dat niet wilt moet je toch zelf verder zoeken. Verder vindt ik het vreemd dat je dit niet hebt uitgezocht voordat je het toetsenbord hebt gekocht....

[ Voor 16% gewijzigd door Praetextatus op 29-08-2018 11:38 ]

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Pagina: 1