Abit KT7A flash probleem

Pagina: 1
Acties:

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:24
Wilde mijn KT7A voorzien van de KT7_3R.bin (heb nu versie YH) maar tijdens flash wordt ik eruit geknikkerd met de opmerking: "The program file's part number does not comply with your system!" Ik kreeg dit al eerder met de ZT-versie. Raar verhaal aangezien die BIOS toch echt (althans volgens omschrijving en meuktracker) bedoelt is voor de KT7 versies.
Any help :?

Heb al gezocht hierop in GOT maar no luck

Verwijderd

volgens mij (kwam toevallig net op Abit site) is er toch echt een andere flash voor KT7A dan voor KT7

lijkt me stom als je dat niet hebt gezien maar goed wie weet, in je verhaal zeg je dat je een KT7 biosflash hebt gebruikt

als je het volgens de readme of on-line info van abit doet MOET het werken

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 21:00

Arno

PF5A

--> [forum=7] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• b-gone
Op donderdag 19 juli 2001 08:01 schreef WebBitch het volgende:
volgens mij (kwam toevallig net op Abit site) is er toch echt een andere flash voor KT7A dan voor KT7

lijkt me stom als je dat niet hebt gezien maar goed wie weet, in je verhaal zeg je dat je een KT7 biosflash hebt gebruikt

als je het volgens de readme of on-line info van abit doet MOET het werken
Volgens meuktracker is de BIOS update voor de KT7-serie......Zou moeten werken. Ben absolutely geen newbie met dit soort zaken dus zal maar als een diehard blijven proberen. Thx anyway

Verwijderd

BIOS voor de KT7 is gelijk aan de BIOS voor de KT7-Raid, KT7A, KT7A-Raid en de KT7E, wellicht proberen om een ander flashprog te pakken

Verwijderd

heb je wel AWDFLASH.EXE versie 8.00 ipv 7.xx ??? te halen op www.biosmods.com aangezien ie niet bij de officiele bios-versie schijnt te zitten (nog niet gecontroleerd).

• b-gone
heb de laatste awdflash van abit gehaald. Zelfde verhaal. Zou toch niet zijn dat ik eerst nog naar een tussenversie moet flashen?

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
nopez, tussenversie is niet nodig

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:59
During BIOS flashing procedure on K7T Pro2 or K7T Pro2A. Screen will show "The program file's BIOS lock string does not match with your system"
answer : Use /nbl parameter
For example: awdfl789 w6330vms.240 /nbl

Source:
www.msi.com.tw
Staat bijvoorbeeld bij bios van K7T PRO2
Zal een switch zijn van AWDFLASH, dus ook wel voor jou werken. Ik heb het wel eens gehad en dan gaat ie met deze switch gewoon door. Het lijkt alsof een deel van het bios veranderd is door een vorige flash waar ie op probeert te herkennen.

Zin.

• b-gone
Ik zal eens kijken met die flash 8.02 versie en /nbl. De laatste awdflash van abit werkte iig niet.

thanks
Pagina: 1