Toon posts:

Opzoek naar nieuw audio

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wil graag een audio upgrade doorvoeren in mijn woonkamer ( 9.5 bij 4.5m ). Die upgrade is overigens niet zo heel moeilijk want ik heb nu kleine pc boxjes :P

Voornamelijk zullen er house/techno/jazz vinyl plaatjes (technics) gedraaid worden en zal ik het niet of weinig gebruiken voor films of games.

Budget rond de 500-750, eventueel als het verschil heel groot is kan ik tot 1000 gaan, als dat echt de moeite waard is.

Ik kan wel wat zuiver geluid gebruiken, aangezien mijn gehoor flink wat schade heeft opgelopen.. Volume is dan ook minder belangrijk voor me.

Iemand die mijn een duwtje in de goede richting kan geven?

thnx :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 21:11
Kijk op de site van teufel of 2e hands speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:42

Jag

Of JBL ls305 / 308. Evt met subje erbij. Geen versterker meer nodig, wel een streamer en iets van een klein mixertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Heb een week of wat terug op marktplaats een set teufel 40 mk2, 20 mk2 en center van marktplaats gehaald voor 200 euro. Zou iets in die richting gaan zoeken met een goede reciever, in mijn geval een x1300w. Voor dat budget is wel wat moois te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Verwijderd Aankoopadvies topics horen thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Dit topic krijgt echter geen verhuizing die kant op maar gaat dicht omdat er van enige eigen inzet geen sprake is in dit topic. En dat wordt toch wel verwacht. Check voor eventuele toekomstige Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens zodat je weet hoe een goed topic er uit hoort te zien.

Dit topic is gesloten.