Hoihoi, ik ben dus op zoek naar een 14 inch laptop voor school.
Ik vul dus het vragenlijstje in zodat jullie een beetje weten wat ik zoek.
Wat ga je met je laptop doen? Het is voor op school / onderweg / studie
Voornamelijk surfen, mailen, excel, openoffice, filmpje kijken via Netflix of Youtube oid is wel leuk maar voor zwaarder werk zoals gamen e.d. hebben we in principe een goeie laptop thuis.
Wat is je budget? Maximaal 550,-/600,- ongeveer
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja zeker, naar colleges en op school werken in de kantine e.d., ik reis met het openbaar vervoer dus dan is het gewicht wel belangrijk.
Een scherm wat in het daglicht niet zo spiegelt is wel fijn.
14 inch is denk ik de afmeting waar ik naar zoek. Groter lijkt me niet handig meenemen. En nog kleiner niet handig werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren nee in principe niet, wel gewoon goeie betrouwbare merken.
Bedankt, en als je meer wilt weten, vraag maar raak.
Ik vul dus het vragenlijstje in zodat jullie een beetje weten wat ik zoek.
Wat ga je met je laptop doen? Het is voor op school / onderweg / studie
Voornamelijk surfen, mailen, excel, openoffice, filmpje kijken via Netflix of Youtube oid is wel leuk maar voor zwaarder werk zoals gamen e.d. hebben we in principe een goeie laptop thuis.
Wat is je budget? Maximaal 550,-/600,- ongeveer
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja zeker, naar colleges en op school werken in de kantine e.d., ik reis met het openbaar vervoer dus dan is het gewicht wel belangrijk.
Een scherm wat in het daglicht niet zo spiegelt is wel fijn.
14 inch is denk ik de afmeting waar ik naar zoek. Groter lijkt me niet handig meenemen. En nog kleiner niet handig werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren nee in principe niet, wel gewoon goeie betrouwbare merken.
Bedankt, en als je meer wilt weten, vraag maar raak.
[ Voor 7% gewijzigd door Deesnegentig op 03-09-2018 20:56 ]