Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappiNine
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11-12-2021
Goedemiddag!
Ik hoop dat jullie een oplossing weten voor mijn probleem. Ik gebruik Microsoft Word en wat ik graag zou willen is offertes maken. De offertes gaan over hele andere producten en diensten, maar vallen allemaal in dezelfde lay-out.
Nu kan ik dit doen met snelonderdelen, maar dan ben je altijd afhankelijk van welke snelonderdelen er bij een bepaalde gebruiker bekend zijn. Er zijn heel veel gebruikers die hiervan gebruik moeten maken. Is zoiets ook te koppelen aan een document? Zodat als je het document opent, je een paar onderdelen aanklikt en Word die in het document plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Templates maken? In de vorm van .DOTM bestanden?

Of met macro's werken en die in een ander template stoppen? Bijvoorbeeld dat je 6 pop-ups krijgt met velden die je moet invullen en daarna plaatst Word zelf de rest van de opmaak etc in een document?

Misschien dat als je "snelonderdelen" even maar het Engelse zet/vertaalt en daarna door Google trekt, kom je allicht meer ideeen tegen voor jouw vraagstelling?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:16
Engles: Building Blocks..

Wat je (waarschijnlijk) wilt, is de building blocks / snelonderdelen toevoegen aan een sjabloon (template)... Op die manier krijgen alle gebruikers die werken op basis van dat template de juiste building-blocks..

tip: sla het template ergens READ-ONLY op!!