MO tag werkt niet goed voor videos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Die [mo] werkt niet goed voor videos, als ik die tag gebruik dan zie je de video niet meer, maar zie je [video]linknaarvideo[/video] oid

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13

crisp

Devver

Pixelated

Op dit moment wordt [video] inderdaad niet toegestaan binnen een [mo]-tag. Dat is niet zozeer een bug maar een bewuste keuze. In principe is de membersonly-tag niet bedoelt om complete posts in te zetten; daarvoor zijn de besloten fora bedoelt.

Wat is de reden dat je een embedded video in een membersonly-tag zou willen plaatsen?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Omdat in het krachtsport topic videos van personen kunnen worden geplaatst, terwijl ze dat topic niet in een besloten forum hebben gezet:

Salvatron in "TL feedbacktopic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Salvatron schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:42:
Omdat in het krachtsport topic videos van personen kunnen worden geplaatst, terwijl ze dat topic niet in een besloten forum hebben gezet:

Salvatron in "TL feedbacktopic"
Als dat common practice is dan hoort dat topic wellicht inderdaad niet in een openbaar forum. Als het een uitzondering is dan zou m.i. een linkje naar de video in een [mo]-tag ook volstaan?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:52:
[...]

Als dat common practice is dan hoort dat topic wellicht inderdaad niet in een openbaar forum. Als het een uitzondering is dan zou m.i. een linkje naar de video in een [mo]-tag ook volstaan?
Het lijkt me geen uitzondering, dit krachtsport topic is juist bedoeld voor tips en advies, dus ook voor je eigen videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Salvatron schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:54:
[...]

Het lijkt me geen uitzondering, dit krachtsport topic is juist bedoeld voor tips en advies, dus ook voor je eigen videos.
Dan zul je de mods moeten overtuigen om het topic naar TL te verplaatsen :) Topics in publieke fora waarvan grote delen eigenlijk niet-publiek mogen zijn lijken me niet wenselijk.

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 28-08-2018 09:58 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zie uitleg crisp
Pagina: 1