Ik wil een seriele/usb converter van het merk delock aansluiten op een zeroclient (W7 pro) met een virtuele werkplek,de converter is wel usb 1.1(heb momenteel geen andere) en ik moet een idcardreader aansluiten om temperaturen uit te lezen van een laboraratorium stoof.
...
HP zeroclient
...
De seriele converter wordt wel gezien als onbekend apparaat op een hp laptop maar niet op de zeroclient.
Ik heb een vista driver die geen foutmelding geeft bij het instaleren op de hp laptop.
Als ik een telefoon aansluit op usb wordt ie wel opgeladen en ziet de zeroclient ook een android apparaat.
Maar sluit ik de seriele converter aan dan gebeurd er niks.......
Het is de eerste keer dat ik een topic start,dus neem me niet kwalijk als ik misschien wat onsamenhangend ben.
...
...
HP zeroclient
...
De seriele converter wordt wel gezien als onbekend apparaat op een hp laptop maar niet op de zeroclient.
Ik heb een vista driver die geen foutmelding geeft bij het instaleren op de hp laptop.
Als ik een telefoon aansluit op usb wordt ie wel opgeladen en ziet de zeroclient ook een android apparaat.
Maar sluit ik de seriele converter aan dan gebeurd er niks.......
Het is de eerste keer dat ik een topic start,dus neem me niet kwalijk als ik misschien wat onsamenhangend ben.
...