Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Een desktop system om mee te gamen - Denk GTA V, Battlefield 1, COD WW2, CSGO,PUBG,.. Ook graag in de mate van het mogelijke 'future proof' - dus komende titels van 2018 en 2019 graag ook nog kunnen draaien (daarom niet per se allemaal up ultra uiteraard)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer max €1200-1300. Goedkoper mag natuurlijk altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 29UM59A monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier onderstaand reeds mijn lijstje samengesteld (via alternate). Aangezien dit mijn eerste systeem is heb ik zeer weinig tot geen ervaring, dus alle feedback welkom. 1 fan genoeg? CPU geen bottleneck? GPU voldoende of betere alternatieven voor zelfde prijs? SSD echt nodig of maakt dit niet veel verschil?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeur.
Lijst die ik voorlopig heb samengesteld (vaak gebaseerd op dingen die ik online terugvond: best buy, value for money, futureproof,..):
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek. Graag geen te opvallende behuizing - is voor de woonkamer.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies over de algemene setup: Zien jullie andere opportuniteiten voor hetzelfde budget? Heb ik ergens iets tekort/bottleneck gecreëerd? Zal dit voldoende zijn om de huidige en toekomstige (volgend jaar) games te kunnen draaien? Zijn er eventueel goedkopere alternatieven voor wat ik momenteel heb geselecteerd?
Deze zag ik ook onlangs passeren en ziet er ook behoorlijk goed uit. Any ideas?:
https://www.bol.com/nl/p/ayola-one/9200000096716030/
https://www.bol.com/nl/p/...-game-pc/9200000095597669
Alvast bedankt!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Een desktop system om mee te gamen - Denk GTA V, Battlefield 1, COD WW2, CSGO,PUBG,.. Ook graag in de mate van het mogelijke 'future proof' - dus komende titels van 2018 en 2019 graag ook nog kunnen draaien (daarom niet per se allemaal up ultra uiteraard)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer max €1200-1300. Goedkoper mag natuurlijk altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 29UM59A monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier onderstaand reeds mijn lijstje samengesteld (via alternate). Aangezien dit mijn eerste systeem is heb ik zeer weinig tot geen ervaring, dus alle feedback welkom. 1 fan genoeg? CPU geen bottleneck? GPU voldoende of betere alternatieven voor zelfde prijs? SSD echt nodig of maakt dit niet veel verschil?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeur.
Lijst die ik voorlopig heb samengesteld (vaak gebaseerd op dingen die ik online terugvond: best buy, value for money, futureproof,..):
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 214,- | € 214,- |
1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 139,99 | € 139,99 |
1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 310,- | € 310,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Sharkoon BW9000-V (Closed) Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,50 | € 28,50 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 154,90 | € 154,90 |
1 | Corsair RM650x Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 97,88 | € 97,88 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.166,02 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek. Graag geen te opvallende behuizing - is voor de woonkamer.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies over de algemene setup: Zien jullie andere opportuniteiten voor hetzelfde budget? Heb ik ergens iets tekort/bottleneck gecreëerd? Zal dit voldoende zijn om de huidige en toekomstige (volgend jaar) games te kunnen draaien? Zijn er eventueel goedkopere alternatieven voor wat ik momenteel heb geselecteerd?
Deze zag ik ook onlangs passeren en ziet er ook behoorlijk goed uit. Any ideas?:
https://www.bol.com/nl/p/ayola-one/9200000096716030/
https://www.bol.com/nl/p/...-game-pc/9200000095597669
Alvast bedankt!