Welke android tv box? (voorheen had ik MI BOX US EDITION)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
Beste alle,

Ik wil een nieuwe android box kopen.

Ik mis toch wel KODI en andere dingen die Android heeft. Mijn vrouw wilt een schone omgeving hebben rondom de tv dus we hebben alles nu via IPTV en apps als Netflix en Amazon Prime.

Maar ik zelf mis KODI voor de shared files etc.

Nu wil ik het dus op de achterkant plakken van mijn tv met dubbelzijdig tape. Dus het moet een BLUETOOTH remote hebben en geen INFRAROOD.

Ik heb voorheen dus altijd al een xiaomi mi box US edition gehad.
Deze was prima voor de taken wat ik er op deed. Maar het schoot te kort betreft resolutie van de box zelf. Door de chip kon het niet naar 4K (alleen FHD)

Nu heb je deze: https://www.xiaomiproduct...4k-tv-box-android-71.html maar heb het gevoel dat deze door de weinige ram geheugen toch problemen gaat veroorzaken in de toekomst.

En zou dus een betere willen maar niet zoveel willen betalen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat dacht je van een Pi met Kodi er op?
Gebruik zelf al jaren OSMC naar alle tevredenheid.
Bediening via smartphone (simpelweg webpage) of via afstandsbediening van de tv via HDMI met CEC. Dat laatste zouden volgens mij trouwens alle Kodi en Android boxen moeten kunnen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@The Eagle een Pi doet geen 4K? Terwijl ik dat wel impliciet als eis lees in de startpost. Dan is een Odroid een beter alternatief, als het dan wel een "circuitboard" moet zijn?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

AH, dat 4K stond er niet expliciet en ergens onderaan, dus ik las er overheen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als je 4k en Kodi wilt, lees dan in elk geval de startpost en de daaringenoemde links van dit topic op het Kodi-forum goed door: https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=252916 wrxtasy heeft kennis van zaken en dit topic gebruik ik zelf ook als begin als ik een mediaspeler zoek.

Your Friendly Neighborhood Moderator