[Youfone] Hoge datakosten in het buitenland

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 913207

Topicstarter
Beste,

Recentelijk kwam ik erachter dat ik hoge buiten bundel kosten had gemaakt in het buitenland, terwijl mijn dataroaming en mobiele data de gehele tijd uitgeschakeld was. Volgens de Youfone-factuur specificatie bleek mijn telefoon bijna elke dag 0,1 MB te gebruiken. Tegen een tarief van 7,50 EUR/MB tikt dat gauw aan in een maand tijd. Wat mij vooral verbaasde was dat mijn telefoon aangaf dat ik geen data had gebruikt in die periode. Youfone klantenservice vertelde mij daarop dat er apps kunnen zijn die niet worden geblokt door het uitzetten van mobiele data en roaming. Kan ik deze rekening van ruim 70 EUR nog terugdraaien of is dit data-gebruik mijn fout?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 913207 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:15:
Youfone klantenservice vertelde mij daarop dat er apps kunnen zijn die niet worden geblokt door het uitzetten van mobiele data en roaming.
Dat lijkt mij zeer sterk. Heeft de klantenservice ook aangegeven welke apps dit dan zouden zijn?

En welke telefoon gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:30
Was in dit geval buitenland binnen de EU?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

0,1 MB per dag = 3MB per maand, uitgaande van 30 dagen.

3x 7,50 EUR = 22,50 EUR
Hoe kom je bij een rekening van 70 euro?

Ik denk dat je hard gaat moeten maken dat je echt geen data hebt verbruikt, maar ik weet niet of dat te doen is.

[ Voor 31% gewijzigd door Hann1BaL op 27-08-2018 11:18 ]