8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Als het niet minder is!Op woensdag 18 juli 2001 23:20 schreef Smoothy_ het volgende:
15 sec max. , denk ik
En erg snelle reacties trouwens
't zou zonde zijn als ie eerder dood is als hij er minder lang tegenkon dan je gedacht had....
(kut zin, ergens klopt ie nie, maar waar?
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
't zou zonde zijn als ie eerder dood gaat doordat hij er minder lang tegenkon dan je gedacht had....Op woensdag 18 juli 2001 23:32 schreef Cutebritney het volgende:
ik zou het helemaal NIET proberen!
't zou zonde zijn als ie eerder dood is als hij er minder lang tegenkon dan je gedacht had....
(kut zin, ergens klopt ie nie, maar waar?![]()
)
zoiets
[ontopic]
ik zou het ook niet willen proberen maar als je het toch echt wil dan zou ik het niet langer dan 10sec proberen als ik jou was
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
toen trok ik maar gauw de stekker eruit
Verwijderd
Volgens intel scheelt dat bijna niks en worden ze beide ongeveer even warm.Op donderdag 19 juli 2001 12:02 schreef gve het volgende:
Een coppermine (256 kb cache) genereert trouwens een stuk minder warmte dan de katmai (512 kb cache).
Is niet kwaad bedoeld , ben wel benieuwd eigelijk hoelang het duurd voor een intel weg brand.
Amd claimt 1 minuut maar ik weet wel zeker dat dat veeeeeel sneller kan.
Verwijderd
denk die amd hooguit 3 sec.
en die intel brand je klauwen al naar 5 sec. dus hij zal het niet lang vol houden.
ben btw wel nieuwsgierig waarom die koeling er af moet
Verwijderd
Vast voor een cursus koken met intelOp vrijdag 20 juli 2001 02:27 schreef NogooD het volgende:
ben btw wel nieuwsgierig waarom die koeling er af moet
Lekker gebakken eitje
Biefstukkie hoeft niet die is geheid meteen verkoold.
Verwijderd
hmm mijn celly 366 2,0 op 633 2,4 volt op h20 heb ik een keer vergeten de pomp aan te zetten, na ren half uurtje.. hmm stank.. fuck waterpomp, hmm zwart beeld, pc uit ff gew8, helaas, dood, procc erag, ja bruine plek op stikkertje, doodgefrituurd! Had gelukkig nog een in de kast..Op vrijdag 20 juli 2001 08:14 schreef MadCat het volgende:
oververhittingsbeveiliging ?! Nou die werkt dan niet bij de meesten volgens mij.. Een maat van me had een p3-667EB met een Alpha (die dus niet bleek aan te sluiten), liep zn cpu 115 graden!! (Dat ding is doodgegaan uiteindelijk aan zware slijtage ofzo). Een P3-450 (512kb cache, secc2) op mn werk, is de koeler tijdens het weghalen van een tapedrive, anders gaan zitten (vraag niet hoe het kan) waardoor het contact met de cpu veel kleiner werd (lees 20%).. dat ding ging na een aantal uren piepen (de pc dan) --> mooi dood / dodelijk beschadigd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
en reken maar dat die zonder enige koeling loopt! en maar 35C stressed!! (blaast overigens een 80mm over de northbridge die ook een beetje over de cpu blaast..
Ik studio-technicus en kan niet in iedere studio de systeemkast buiten de studio plaatsen.
Maar een normaal systeem maakt teveel herrie om nog fatsoenlijk bij te werken.
hij moet dus eigenlijk SUPER stil worden
Overigens dit verhaal een beetje offtopic, maar eventjes een real-life expercience naast al het ge-evalueer.
De cache van een Katmai zit niet in de core... Deze zou dus minder hitte moeten produceren, maar aan de andere kant is deze op een hogere micronschaal gebakken, ik denk dat ze dus in praktijk even warm zullen worden.Op donderdag 19 juli 2001 12:02 schreef gve het volgende:
Een coppermine (256 kb cache) genereert trouwens een stuk minder warmte dan de katmai (512 kb cache). Verder grijpt de overhittingsbeveiliging in die op alle intel procs zit. Die werkt denk ik prima als de temp niet al te snel stijgt. Maar zonder koeling op standaard snelheid en voltage, denk niet dat dit dan goed werkt.
Verwijderd
Daar is Compaq bijvoorbeeld goed in: ze plaatsen op een P3-866 een GROTE heatsink, dan moet je denken aan iets van 60x60x70 mm ofzo, met aan de achterkant van de kast een low-rpm casefan. Aan de binnenkant van de kast zit een kunststof kapje die een hoek van 45 graden maakt, zodat de koeler langs het kapje over de heatsink blaast. Dat is erg stil. (mits je ook ff een stille voeding aanschaft en als het kan geen 7200 rpm harddisk). Wil je het nog stiller maken, dan kan je het beste een CPU kopen die minder warm wordt. Compaq presteert het met grote heatsinks om een Intel tot ongeveer 700 MHz passief te koelen, dus als je aan 700 MHz voldoende hebt, zou ik dat doen (Ik schrijf Intel erbij omdat die wat minder hitte produceren).Snoekieboe:[/b]
De bedoeling van het verwijderen van de koeler is het volgende:
hij moet dus eigenlijk SUPER stil worden
Hoop dat je hier wat mee kan
(P.S. dit is geen pro, noch anti-Compaq verhaaltje en dient slechts als referentie naar mijn bron van informatie
Verwijderd
m underclocken en met een very low rpm fan
de kast buiten de studio plaatsen
of in een geisoleerde kast
en ga zo maar door
Verder was het niet extra koud in de winkel ofzo. Wel lachen toen mijn collega hem openmaakte :" HEY! wat is het warm in die kast, DIE COOLER DRAAIT NIET! Hehehe, WILLUM!!!!"