Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een midrange(?) 10" tablet.
Deze tablet wil ik gebruiken als 2e scherm op de universiteit bij mijn laptop.
Voor het lezen van pdfs en het kijken van videos. Daarnaast wil ik het mogelijk gebruiken om in mijn vrije tijd (android) applicaties op te testen.
Ook mogelijk een spelletje hier en daar tussen het studeren door.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt maximaal rond de 300 euro
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik origineel de samsung tab a 10.1 inch (2016) in gedachten. Echter weet ik niet of deze 3-4 studie vol houdt aangezien deze al wat ouder is.
De 2018 10.5" versie is net uitgekomen maar deze lijkt erg duur voor wat hij extra aanbied.
In dezelfde price range van deze verschijnt dsn ook de tab s2 (ook vrije oude soft- en hardware?)
en de lenovo tab 4 plus 10, deze laatste lijkt dan vrij interessant, maar draait wel op android 7 (mogelijk 8 komende november)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind het moeilijk in te schatten hoe de prestaties van een tablet achter uit gaan, hoeveel verschil er in de oudere hard/software zit en hoe goed te tablets van bepaalde merken kwalitatief zijn (lenovo/samsung)
Alvast dank voor het delen van gedachten en suggesties!
Ik ben op zoek naar een midrange(?) 10" tablet.
Deze tablet wil ik gebruiken als 2e scherm op de universiteit bij mijn laptop.
Voor het lezen van pdfs en het kijken van videos. Daarnaast wil ik het mogelijk gebruiken om in mijn vrije tijd (android) applicaties op te testen.
Ook mogelijk een spelletje hier en daar tussen het studeren door.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt maximaal rond de 300 euro
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik origineel de samsung tab a 10.1 inch (2016) in gedachten. Echter weet ik niet of deze 3-4 studie vol houdt aangezien deze al wat ouder is.
De 2018 10.5" versie is net uitgekomen maar deze lijkt erg duur voor wat hij extra aanbied.
In dezelfde price range van deze verschijnt dsn ook de tab s2 (ook vrije oude soft- en hardware?)
en de lenovo tab 4 plus 10, deze laatste lijkt dan vrij interessant, maar draait wel op android 7 (mogelijk 8 komende november)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind het moeilijk in te schatten hoe de prestaties van een tablet achter uit gaan, hoeveel verschil er in de oudere hard/software zit en hoe goed te tablets van bepaalde merken kwalitatief zijn (lenovo/samsung)
Alvast dank voor het delen van gedachten en suggesties!
[ Voor 10% gewijzigd door powerpuck op 27-08-2018 11:24 ]