Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1086129

Topicstarter
Ik wil mijn loxone extern bereiken, dus via 3G of 4G. Ik heb samen met mijn elektrieker die de domotica geïnstalleerd heeft de juiste poorten opengesteld en toegang tot de app via 3G/4G werkt perfect op zijn android telefoon, maar niet op mijn iPhone (???). Als ik de wifi op mijn iPhone aanzet, werkt de app prima.

Wat doe ik verkeerd?

Iemand hier ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 07:10

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Anoniem: 1086129 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:56:
Ik wil mijn loxone extern bereiken, dus via 3G of 4G. Ik heb samen met mijn elektrieker die de domotica geïnstalleerd heeft de juiste poorten opengesteld en toegang tot de app via 3G/4G werkt perfect op zijn android telefoon, maar niet op mijn iPhone (???). Als ik de wifi op mijn iPhone aanzet, werkt de app prima.

Wat doe ik verkeerd?

Iemand hier ervaring mee?
Lokaal ip adres? Wat begint met 192 ? Je moet je ip van buiten hebben, als je die niet weet zoek dan op google "wat is mijn ip"

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1086129

Topicstarter
Rol-Co, alvast bedankt voor je reply.

Er is een vast IP adres ingesteld voor de miniserver en dat is 192.168.0.77.

Mijn IP adres begint echter niet met 192 maar met 178.

Scheelt daar dan iets mee?

Als dat fout zou ingesteld zijn, is het wel vreemd dat de miniserver via de app extern te bereiken is op een android telefoon maar niet op mijn iPhone...

Als ik op wifi zit geraak ik zonder probleem op de miniserver via de app. Ook via config zijn er geen problemen.

Ik merk ook wel dat ik via http://dns.loxonecloud.com/"mac adres van de miniserver" geen toegang lijk te hebben.