Na al het kijken naar alle 6 miljard Topics die er al staan heb ik helaas niks kunnen vinden voor mijn eisen hierbij zou ik graag hulp willen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag gamen etc en vooral fortnite erop kunne spelen op high settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag €1000, - kosten inclusief 2x beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt
Nee ik verkoop mijn oude werkdesktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc om fortnite op high te spelen en graag met een capture card zoals een elgato 1080 60
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt behalve als er bij de pc geen beeldscherm zit dan het liefst een 750 euro pc 2 beeldschermen zullen ongeveer 250 euro kosten (na research)
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
[b]Het liefst een kant en klare pc met capture card en om fortnite op epic te spelen
Ik ben niet een pc expert en ken ook niet echt iemand om er een te bouwen maar met losse componenten kan ik ver genoeg komen
[/i]
Danku
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag gamen etc en vooral fortnite erop kunne spelen op high settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag €1000, - kosten inclusief 2x beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt
Nee ik verkoop mijn oude werkdesktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc om fortnite op high te spelen en graag met een capture card zoals een elgato 1080 60
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt behalve als er bij de pc geen beeldscherm zit dan het liefst een 750 euro pc 2 beeldschermen zullen ongeveer 250 euro kosten (na research)
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
[b]Het liefst een kant en klare pc met capture card en om fortnite op epic te spelen
Ik ben niet een pc expert en ken ook niet echt iemand om er een te bouwen maar met losse componenten kan ik ver genoeg komen
Danku
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2018 22:41 ]