Ben een luistertest aan het doen
De geluidskwaliteit van een cd via een Marantz SA-6400 vergelijk ik met de kwaliteit van een netwerk speler, de yamaha NP-S303. Gebruik spotify en deze netwerkspeler kan op 2 manieren worden ingesteld, of via Bluetooth via mijn ipad/iphone naar de netwerkspeler of direct via spotify connect van router naar netwerkspeler
Samengevat:
opstelling 1: SACD - versterker
opstellng 2: Router - Ipad/Iphone - Bluetooth - netwerkspeler - versterker
opstelling 3: Router - netwerkspeler (via spotify connect) - versterker
Hierbij naar de 3 luisterend overduidelijke winnaar opstelling 1
Bij opstelling 2 krijg ik de bluetooth niet helemaal stabiel, en is de kwaliteit iets minder
Via opstelling 3: wel stabiel, maar aanmerkelijk minder geluid
Is een losse cd speler zoveel beter dan een netwerk speler? Zijn er meer die de geluidskwaliteit van de verschillende audiobronnen vergeleken hebben?
De geluidskwaliteit van een cd via een Marantz SA-6400 vergelijk ik met de kwaliteit van een netwerk speler, de yamaha NP-S303. Gebruik spotify en deze netwerkspeler kan op 2 manieren worden ingesteld, of via Bluetooth via mijn ipad/iphone naar de netwerkspeler of direct via spotify connect van router naar netwerkspeler
Samengevat:
opstelling 1: SACD - versterker
opstellng 2: Router - Ipad/Iphone - Bluetooth - netwerkspeler - versterker
opstelling 3: Router - netwerkspeler (via spotify connect) - versterker
Hierbij naar de 3 luisterend overduidelijke winnaar opstelling 1
Bij opstelling 2 krijg ik de bluetooth niet helemaal stabiel, en is de kwaliteit iets minder
Via opstelling 3: wel stabiel, maar aanmerkelijk minder geluid
Is een losse cd speler zoveel beter dan een netwerk speler? Zijn er meer die de geluidskwaliteit van de verschillende audiobronnen vergeleken hebben?