Hierbij het verzoek tot de verwijdering van een wraakreview: https://tweakers.net/aanbod/rating/604449/
Betreffende een Nieuwe Corsair H100i V2. Prijs nog met €5 laten zakken tot €75, ook al was de €80 zeer scherp.
Silvesto gaf op 4 agustus aan betaald te hebben en geeft zijn verzendadres door. 7 dagen later heb ik nog steeds geen betaling ontvangen en geen antwoord gekregen op de laatste PM. Gezien de totale afwezigheid van content (posts, advertenties) op zijn profiel krijg ik het vermoeden dat het om een spam/scam-profiel gaat en plaats ik de reactie dat hij niet antwoord.
Op 12 augustus ontvang ik dan toch een bericht (essentie in vet):
2 dagen later komt het bedrag dan toch aan en verzend ik de koeler. Op 19 augustus krijg ik bevestiging dat het pakketje goed is aangekomen en dat alles prima werkt.
En dan, vandaag, uit het niets - nadat hij voor een appel en een ei de koeler kocht, na dat de reactie werd geplaatst - even zomaar een wraak-review. Als ie dan toch zo boos is, waarom koopt ie dan uberhaupt nog de koeler over?
Essentie van het conflict:
Hierbij het verzoek tot verwijdering van deze zwartmakerij.
Betreffende een Nieuwe Corsair H100i V2. Prijs nog met €5 laten zakken tot €75, ook al was de €80 zeer scherp.
Silvesto gaf op 4 agustus aan betaald te hebben en geeft zijn verzendadres door. 7 dagen later heb ik nog steeds geen betaling ontvangen en geen antwoord gekregen op de laatste PM. Gezien de totale afwezigheid van content (posts, advertenties) op zijn profiel krijg ik het vermoeden dat het om een spam/scam-profiel gaat en plaats ik de reactie dat hij niet antwoord.
Op 12 augustus ontvang ik dan toch een bericht (essentie in vet):
Opnieuw geef ik Silvesto de kans om het product te kopen, alsook update ik mijn reactie op zijn profiel.Beste <snip>,
Ivm een lekkage thuis was ik tijdelijk even druk met andere dingen. Wel begrijp ik je reactie volkomen.
Mocht je nog steeds zaken willen doen kan ik het bedrag vandaag voldoen.
Ik verneem graag van je.
2 dagen later komt het bedrag dan toch aan en verzend ik de koeler. Op 19 augustus krijg ik bevestiging dat het pakketje goed is aangekomen en dat alles prima werkt.
En dan, vandaag, uit het niets - nadat hij voor een appel en een ei de koeler kocht, na dat de reactie werd geplaatst - even zomaar een wraak-review. Als ie dan toch zo boos is, waarom koopt ie dan uberhaupt nog de koeler over?
Essentie van het conflict:
Hoi,
Ik zie zojuist een negatieve reactie verschijnen? Wat is daar de bedoeling van?
Je gaf aan reeds betaald te hebben en gaf een verzendadres op. Vervolgens komt er geen betaling aan en hoor ik niets meer van je. Je profiel heeft geen track record (reacties, andere verkopen etc) dus het ging hoogstwaarschijnlijk om een troll account. Ik heb trouwens ook een volledige week gewacht.
Wanneer je dan toch contact op neemt, maak ik hier geen probleem van. Nadat de betaling aankomt verstuur ik direct de koeler. Ook pas ik de reactie op je profiel aan.
Ik heb nota bene nog €6 van de prijs afgedaan, terwijl de €80 voor een gloednieuwe koeler al zéér scherp geprijsd was.
Zeer jammer.
Hoi <snip>,
Ik heb je netjes uitgelegd wat er die week gaande was, Ondanks mij betaling daarna en het bedankje voor de goede zorgen blijf je bij je eerste beoordeling van 1 ster.
Op die manier heb je in mijn ogen geen geduld cq begrip en geef ik jou dezelfde score.
Mocht je de lekkage als een smoesje zien wil ik je best wat foto's sturen en de rekening van de dakdekkers
Je had misschien vriendelijk kunnen vragen om de review te verwijderen i.p.v. direct agressief een wraak-review te plaatsen - nadat je voor een appel en een ei de koeler kocht.
Als de review zo een probleem was en zo een probleem met mij had, waarom kocht je dan überhaupt de koeler nog?
Vriendelijk de dialoog aan gaan en vragen om de koeler te verwijderen lost heel wat meer op... Als 't voor jou een drama was (op een blanco profiel?), had je dat gewoon kunnen zeggen. Onder de review had ik trouwens nog gezet dat het ging om een misverstand.
Tot zover geen antwoord meer gekregen. Ik heb ook zo'n vermoeden dat dit er niet meer komt. Een admin/mod is vrij om de gehele conversatie door te lezen.Dag Silvesto,
Geen antwoord meer van je gekregen?
Ik quote je voorgaande bericht:
[...]
Je gaf zelf aan dat je er geen graten in zag.
Hierbij het verzoek tot de verwijdering van de reactie. Ik los dit liever beschaafd op dan bij een moderator/admin aan te moeten gaan kloppen om je onterechte (?) review te zien verdwijnen.
Hierbij het verzoek tot verwijdering van deze zwartmakerij.
[ Voor 35% gewijzigd door xioros op 03-09-2018 12:55 . Reden: update, verduidelijking ]