Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• EdwinGernaat
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 02-04 15:16
Goedenavond,

Ik zit met het volgende. Ik heb tijdens een reis ca 3200 foto's gemaakt met mijn iPhone die ik nu graag op mijn windows 10 laptop wilt zetten. Normaal koppel ik mijn iPhone aan mijn laptop en ga ik via Deze Computer naar mijn iphone. Hier heb ik in het mapje DCIM meerdere mapjes met 101Apple, 102Apple enzovoort. In deze mappen zitten meerdere foto's verdeeld. Echter als ik al deze foto's kopieer naar mijn bestanden kom ik niet op de 3200 foto's uit. Ik mis er bijna 1000.

Als ik via de Foto app van Windows ga importeren geeft deze app aan dat er ''maar'' 1250 foto's op mijn iphone staan.. Ook weer niet alles dus.

Iemand tips hoe ik mijn foto's wel allemaal kan importeren?

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Heb je toevallig het een en ander met iCloud gesynchroniseerd staan?

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-07 10:47
Komt omdat je iCloud aan hebt staan.
Waarom doe je niet ruimte bijkopen in iCloud? Zie je gewoon in volledige resolutie op iCloud.com staan.

• EdwinGernaat
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 02-04 15:16
Dus als ik bij iCloud instellingen de foto's op uit zet dan kan ik ze allemaal wel kopieren?
Ik heb ze allemaal in mijn iCloud staan, maar ik wil ze graag overzetten naar mijn OneDrive (die gebruik ik namelijk meer dan iCloud)
Of is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?
quote:
sypie schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:06:
Heb je toevallig het een en ander met iCloud gesynchroniseerd staan?

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Wanneer je iCloud voor Windows installeert worden je foto's automatisch naar je computer gehaald: https://support.apple.com/en-us/HT204283

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True