Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar is de ASUS UX430UA te koop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• patrickvdlinde
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 28-11-2020
Mijn oog is gevallen op de ASUS UX430UA met een i3 chip. Ik kan hem op internet echter alleen vinden bij Coolblue. Hier bieden ze hem aan in slechts 1 kleur.

Deze kleur is zwart. Ik heb de laptop liever in een andere kleur. Op de site van ASUS zie je de laptop in meerdere kleuren maar die kan ik nergens vinden online.

Ook heeft het model van Coolblue geen vingerafdrukscanner terwijl het model die op de site van ASUS wel heeft.

Wie kan mij helpen

Alle reacties

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:41
Vingerafdrukscanner lijkt alleen op de i7 & i5 modellen te zitten en niet op de i3.

Het model wat jij wilt hebben lijkt ook alleen in het Zilver/Donker grijs verkrijgbaar te zijn.

Verder kan je hier zien waar ze de laptops verkopen: https://www.asus.com/nl/L...nBook-UX430UA/wheretobuy/

• patrickvdlinde
Bedankt! Ik had deze site al gezien. Staat in principe alleen de BCC en Alternate maar kan hem daar online iniedergeval niet vinden. Waar zou deze laptop in de kleuren rose gold te vinden zijn?

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 20:31

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ik heb ook even gezocht (ook in het buitenland), maar kom hem in i3 met vingerafdruk helaqs niet tegen .

• patrickvdlinde
Ook niet in de andere kleuren?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ga naar BCC en vraag of ze een andere kleur kunnen bestellen. (of asus dealer)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 20:31

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Je zou via MyCom kunnen proberen. Volgens mij kopen bij rechtstreeks bij Asus in, dus kunnen ze ook die versie misschien leveren.
Pagina: 1